• دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98100201702
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پیروزی گیتی پسند مقابل اهورا

پیروزی گیتی پسند مقابل اهورا

ایسنا/اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ اهورا بهبهان را شکست داد.

 تیم های گیتی پسند اصفهان و اهورا بهبهان در حالی از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسید.

برای گیتی پسند در این بازی الکس فالکون، بهزاد رسولی، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، سعید احمدعباسی، حمید احمدی، میثم برمشوری، محمدرضا درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، حسین فهیمی، مرتضی عزتی و پیمان حفیظی  به میدان رفتند.

فرهاد ابراهیمی، سجاد مسیحی، رضا شایان پور، سروش حیدری، نعیم سیاری، ابوالفضل طیبی، مجتبی باسری، فخرالدین موسوی پور، حسن گفرامنش، منصور رفیع نیا، افشین مادری و سامان مادری برای اهورا بازی کردند.

گیتی پسندی ها که میزبان بودند بازی را بهتر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و اهورایی ها در نیمه دفاع می کردند، در ۵ دقیقه ابتدایی قرمزپوشان اصفهانی موقعیت هایی را داشتند که هیچ کدام از آنها راهی به دروازه اهورا پیدا نکرد.
در دقیقه ۸ بازی محمد کشاورز پاس مرتضی عزتی از روی نقطه کرنر را وارد دروازه اهورا کرد. ۳۰ ثانیه از این گل نگذشته بود که تیم اهورا توسط رضا شایان پور بازی را به تساوی کشاندند.

پس از گذشت یک دقیقه از گل تساوی، در دقیقه نهم بازی مرتضی عزتی روی پاس پیمان حفیظی گل دوم گیتی پسند را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان بیغم دنبال شود.
در دقیقه ۱۴ بازی سعید احمد عباسی با یک ضربه  برای سومین مرتبه دروازه اهورای بهبهان را باز کرد.

شاگردان بیغم که حملات متعددی را روی دروازه اهورا ایجاد کردند در دقیقه ۱۶ بازی نیز توسط پیمان حفیظی تیرک دروازه را به لرزه درآوردند.
در دقیقه ۱۸ بازی اهورا بهبهان درحالی که موقعیت خطرناکی ایجاد نکرده بود، اما توپ با اشتباه کشاورز و فالکون وارد دروازه گیتی پسند شد تا بهبهانی ها برای دومین مرتبه اختلاف را به حداقل برسانند. پس از این گل تا پایان نیمه نخست توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازهم گیتی پسندی  ها بودند که گردش توپ را در اختیار داشتند حتی دو مرتبه توپ را به تیرک دروازه زدند، اما نتوانستند گلزنی کنند. در آن طرف نیز اهورایی ها چند موقعیتی داشتند که فالکون مانع از گلزنی بازیکنان اهورا شد.
بازیکنان اهورا که نمی خواستند با شکست از اصفهان خارج شوند، موقعیت های خطرناکی ایجاد کردند، اما توپ های آن ها راهی به دروازه گیتی پسند پیدا نکرد.

در حالی که دو دقیقه تا پایان مسابقه باقی مانده بود تیم اهورا برای جبران گل خورده از سیستم پاورپلی استفاده کرد، اما نتوانستند گل بزنند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی پسند به اتمام برسد.

حواشی:
*از این بازی استقبال خوبی به عمل نشده بود و  هواداران معدودی برای دیدن بازی به ورزشگاه پیروزی آمده بودند.
*مهران عالیقدر و حسین عظیمی به دلیل مصدومیت این بازی را از جایگاه تماشاگران نظاره‌ کردند. همچنین والکس دوس سانتوس، بازیکن جدید و برزیلی گیتیپسند نیز این بازی را در کنار هواداران تماشا کرد.
*در دقیقه ۲۸ بازی ضربه احمدعباسی در محوطه جریمه اهورا به دست بازیکن این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای هند نداشت و پس از اعتراض شدید احمدعباسی، داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.
* در دقیقه ۳۲ بازی داور با گرفتن تصمیم ناگهانی به سعید احمدعباسی که روی نیمکت بود، کارت زرد دوم را نشان داد و وی را از زمین بازی اخراج کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha