• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98100302104
  • خبرنگار : 71617

جباری:‌ استراماچونی ضربه زیادی به هواداران زد/ باشگاه استقلال دروغ نمی‌گوید

جباری:‌ استراماچونی ضربه زیادی به هواداران زد/ باشگاه استقلال دروغ نمی‌گوید

یک پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: سرمربی آبی‌پوشان پایتخت با عملکردش ضربه زیادی به هواداران این تیم زده است.

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و تناقض‌ گویی‌هایی که بین استراماچونی و باشگاه استقلال مطرح می‌شود گفت: من یک سوال دارم و آن هم این است که مگر وکیل ایشان برای شروط تعیین شده نامه نداده بود؟ به نظر من مشکلاتی که به وجود آمده از طرف وزیر است. با صندلی عوض کردن هیچ چیزی عوض نمی‌شود. وضعیت سخت تیم ما از زمان شفر شروع شده است و تا الان با حضور ۳-۲ نفر عامل نفوذی در داخل باشگاه استقلال موجب شده تا چنین اتفاقاتی بیفتد. ما نباید با احساسات هواداران بازی کنیم و تا الان هم هواداران بسیار اذیت شدند.

او ادامه داد:‌ من شفافیت باشگاه استقلال درباره مساله استراماچونی را تایید می‌کنم چون معتقدم کار به جایی رسیده است که مسوولان باشگاه نمی‌توانند دروغ بگویند. الان افرادی هستند که حکم‌های کیلویی در رابطه با باشگاه استقلال می‌دهند و در ادامه آن را تکذیب می‌کنند. من یک سوال دارم. چه کسی به شما حکم داده است که چنین کاری را انجام می‌دهی؟ شما کجای فوتبال هستی که تکذیب می‌کنی. به نظر من چنین اتفاقاتی است که باعث می‌شود استقلال به مشکل بخورد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر شروطی که اعلام شده است دروغ نیست و وکیلش این مساله را اعلام کرده بود. استراماچونی نباید کار را به حاشیه می‌برد. او اگر ادعا دارد راست می‌گوید بیاید ایران و با باشگاه صحبت کند. استراماچونی با اعمالش خیلی به هواداران ضربه زده است. او در یک زمان به خصوص گذاشته و رفته و روحیه بازیکنان را خراب کرده است. دقیقا موقعی که تیم ما داشت خوب بازی می‌کرد، با رفتنش تمام چیزها را خراب کرد. الان هم نشسته است و در ایتالیا دارد پیام می‌دهد و معلوم نیست در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.

جباری در پایان گفت: مسوولان باید بیش‌تر به فکر هواداران استقلال باشند. آن‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید برای آن‌ها چنین اتفاقی بیفتد. امیدوارم شرایط بهتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha