• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98100302371
  • منبع : نمایندگی سمنان

روند افزایشی مشارکت مردم شاهرود و میامی برای چهارمین دوره متوالی ادامه می‌یابد؟

 روند افزایشی مشارکت مردم شاهرود و میامی برای چهارمین دوره متوالی ادامه می‌یابد؟

ایسنا/سمنان  مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ‌و دبیر ستاد انتخابات استان از روند افزایشی سطح مشارکت مردم شاهرود و میامی در انتخابات سه دوره اخیر مجلس خبر داد و پیش‌بینی‌کرد با توجه به توجه ویژه مردم به حق انتخاب خود، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز شاهد مشارکت بالای مردم استان باشیم.

سعید متقی در جلسه  مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی‌، با توجه به آمار شرکت کنندگان در انتخابات سه دوره هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی به نسبت میانگین‌ میزان مشارکت مردم در سطح استان شاهد روند افزایشی مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه بودیم .

وی از آمادگی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این حوزه انتخابیه خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون دوره‌های آموزشی متعدد در استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در همین ارتباط دوره‌های آموزشی بخشداران در ستادهای انتخابات فرمانداری‌های استان برگزار شده و دوره آموزشی فرمانداران نیز به‌منظور برگزاری با شکوه و مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی به تازگی در تهران برگزار خواهد شد

وی با اشاره به لزوم پیش‌بینی لجستیک و نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات افزود: در خصوص تعداد وسیله نقلیه مورد نیاز در زمان انتخابات باید نیازسنجی لازم انجام و مراتب به اداره کل اداری مالی و اداری استانداری و کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان اعلام شود .

متقی از ارسال تقویم انتخاباتی به ستادهای انتخابات شهرستان‌ها خبرداد و گفت: خوشبختانه همکاران ما در استان عملکرد بسیار خوبی در ستاد انتخابات داشتند به طوری که استان سمنان در فرآیند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حائز رتبه دوم کشور شد.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همچنین تصریح کرد: در صورت کمبود نیرو، فرمانداران و بخشداران می توانند از محل ماده ۱۱ قانون انتخابات، نسبت به جذب نیروهای مورد نیاز خود از ادارات شهرستان و به‌صورت ماموریتی اقدام کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha