• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98100302555
  • منبع : بوشهر

مربی پیکان:

این چطور برنامه‌ریزی است که یک تیم باید ۶ مهمانی داشته باشد؟

این چطور برنامه‌ریزی است که یک تیم باید ۶ مهمانی داشته باشد؟

ایسنا/بوشهر مربی تیم پیکان معتقد است با توجه به بازی های خارج خانه دو ماه اخیر و سفرهای پشت سر هم به مشهد، اصفهان، آبادان و جم بازیکنانش حق دارند که نتوانند خوب بازی کنند.

غلامحسین حسنوی عصر امروز در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم گفت: الان ۶ بازی است که زمین خود را ندیده ایم و پشت سر هم در مسافرت بوده ایم و امروز شرایط بدنی و فوتبال بچه های ما را نسبت به این ۶ مسافرت پیاپی کاملا حس کردید. این حاصل برنامه ریزی است، ما همان پیکان هستیم که برابر استقلال، سپاهان و بقیه تیم ها دیدید. البته این را نمی گویم که باخت امروز را توجیه کنم.

وی بیان کرد: بازیکنان پارس جنوبی جم فوتبال خوبی را بازی کردند و برد خوبی آوردند. خوشحالم که اتفاق های خوب برایشان می افتد، ولی به هر حال خواستم همه بدانند این چطور برنامه ریزی است که یک تیم باید ۶ مهمانی داشته باشد؟ اگر تماشاگر نداریم قانون نداریم؟ ما یک بازی می توانستیم در خانه باشیم که آن را هم از ما گرفتند و باز هم مهمان تهران شدیم. سفرهای پشت سر هم به مشهد، اصفهان، آبادان و جم آمده ایم و در دو ماه اخیر هیچ بازی داخل خانه ای انجام نداده ایم. فوتبال امروز ما را با فوتبال دو هفته پیش مقایسه کنید، ببینید بچه ها حق دارند نتوانند بازی کنند یا مربیان کاری از دستشان برمی آید.

به گزارش ایسنا، مربی تیم پیکان تاکید کرد: با تقویت چند پست، نیم فصل دوم بهتری را از پیکان خواهید دید و ان شالله روزهای خوب برای پیکان برگردد.

حسنوی در پاسخ به اینکه پیکان در این بازی در خلق موقعیت ناتوان بوده، عنوان کرد: هر دو تیم امروز در یک زمین بازی می‌کردیم؛ با توجه به اینکه در محوطه جریمه پارس جنوبی فشردگی زیاد بود،‌ این به ما اجازه خلق موقعیت نداد.

مربی تیم پیکان اظهار کرد: هماهنگی و تمرکز بچه‌ها از بین رفته است، هنوز ۷۲ ساعت از سفر مشهد نگذشته که به اینجا آمده‌ایم. پارس جنوبی حداقل یک روز بیشتر از ما استراحت کرده و این‌ها تأثیرگذار است و به دلیل ساختار و امکانات ضعیف اشتباهات امروز را داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha