• چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۸ / ۰۶:۳۸
  • دسته‌بندی: اینفوگرافیک
  • کد خبر: 98100302589
  • خبرنگار : 71601

اینفوگرافیک / سهم منابع آلاینده در آلودگی هوای تهران

طبق آمار مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، نتایج آخرین سیاهه انتشار آلایندگی شهر تهران که در سال ۹۶ منتشر شده نشان می‌دهد سهم منابع متحرک در تولید آلاینده‌های گازی حدود ۸۳ درصد و در تولید ذرات معلق حدود ۶۱ درصد است. در این بین، بیشترین سهم مربوط به خودروهای سواری با سهم حدود ۳۸ درصد در تولید آلاینده‌های گازی و حدود ۱۴ درصد در تولید ذرات معلق است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌ها: مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۴ ۰۹:۲۲

این نمودار شما برعکسه و نمیدونم چرا شما اینقدر اصرار بر این دارین که خودروهای شخصی بیشتر آلوده میکنند. این اطلاعات یا صحیح نیست و یا دستکاری شده است.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۴ ۱۲:۱۳

دم اون برنامه نویس بسیار خیلی زیاد با سواد و باهوشتون گرم که اینقدر خوب برنامه این سایت عالی و بزرگ و قشنگتون رو نوشته که .... گاهی زرشک هم میشه جای مدال رو بگیره

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۴ ۱۳:۳۵

حالا باز بگید چرا به خودروی سواری گیر می‌دید فقط...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۴ ۱۳:۳۸

با سلام / شاید شما هیچوقت با اتومبیل و یا در تاکسی پشت یکی از این اتوبوسهای مستعمل شرکت واحد قرار نگرفته اید که چه حجمی از دود سیاه از اگزوز آنها در هوا منتشر و کلیه سرنشینان دودی می شوند فکر میکنید با آمار و دیاگرام مردم می گویند آن که شما می گویید صحیح است نه آنکه می بینیم و در مرتبه بعدی اینکه چرا نمی گویید که چند سال است قیمتهای قلابی و کاذب خودروهای رایج و از رده خارج دو کارخانه دولتی همینطور سر به آسمان گذاشته و در حین کیفیت پایین مردم مجبورند با قیمت گزافی آنها را بخرند که از عهده آنان خارج است و همینطور صبر پیشه می کنند بلکه بتوانند اتومبیلی که 10-15 سال پیش 5 تا 15 میلیون خرید کرده اند را تعویض کنند و به روز رسانی کنند اما چگونه ؟؟؟!!! بعد از 10 سال تازه خودروی مستعمل آنها را به 3تا4 برابر قیمت می خرند؟!! الآن روال شده است آسانترین کار مدرسه ها را تعطیل کنند ! خودروهای مستعمل را جریمه کنید ! چرا دولتمردان نمی آیند در کنار مردم قرار بگیرند نه در مقابل آنها !؟ خدایا مردم خوب و محجوب و ایمانی ما را دریاب و به فضل و کرمت دستگیری بفرما.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۰۴ ۲۲:۵۱

این اعداد ارقام کاملا اشتباه هست. کدوم بی سوادی این ارقام استخراج کرده؟