• چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98100402806

مدیر کانون پرورش فکری یزد اشاره کرد:

تقویت مشارکت همگانی در کودکان با برگزاری مهرواره سرود آفرینش

تقویت مشارکت همگانی در کودکان با برگزاری مهرواره سرود آفرینش

ایسنا/یزد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزاری مهرواره سرود آفرینش را در تقویت روحیه همکاری و مشارکت همگانی و ایجاد نشاط در کودکان و همچنین کشف استعدادها در زمینه سرود موثر خواند.

«سیدحسین پیغمبری» در جریان برگزاری مرحله استانی نخستین جشنواره مهرواره سراسری سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که دیروز سه‌شنبه سوم دی‌ماه در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت برگزار شد، اظهار کرد: نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار «آینده ساختنی است»، سوم و چهارم دی‌ماه با اجرای ۱۴ گروه سرود شامل ۲۶۵ کودک و نوجوان شش تا ۱۸ سال از مراکز فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با تاثیرگذاری فعالیت‌های گروهی مانند سرود در همدلی و هم‌گرایی اعضاء کانون، اظهار کرد: ایجاد نشاط و شادی در کودکان، کشف استعداد در زمینه سرود همچنین تقویت روحیه همکاری و مشارکت همگانی و گروهی در کودکان و نوجوانان را می‌توان از اهداف برگزاری مهرواره سرود آفرینش به شمار آورد.

در نخستین روز از برگزاری این مهرواره‌ی دو روزه، اجرای گروه‌های سرود مراکز فرهنگی هنری تفت و شماره‌ی یک اردکان سرود «دنیای قشنگ» را با آهنگ‌سازی «حمید سلطان‌زاده»، اجرای گروه‌های سرود مراکز فرهنگی هنری مروست و مهریز سرود «دنیای قشنگ» را با آهنگ‌سازی «امیر احمدی» و اجرای گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره یک میبد سرود «مداد رنگی» را با آهنگ‌سازی «محمدرضا کاظمیان» و اجرای گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره دو میبد با سرود «اسب خوشبختی» با آهنگ‌سازی محسن شاکری شمسی روی سن رفت و این اجراها توسط سه داور این مهرواره، «علیرضا سهیلی»، «مجتبی حبیبی» و «علیرضا حسینی» مورد ارزیابی قرار گرفت.

آیین اختتامیه این جشنواره مهرواره، صبح روز پنج شنبه پنجم دی ماه برگزار خواهد شد و با رای داوران این مهرواره، سه گروه منتخب از ۱۴ گروه شرکت‌کننده به‌عنوان نمایندگان کانون استان یزد در مهرواره‌ سراسری سرود آفرینش شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha