• پنجشنبه / ۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98100503952
  • خبرنگار : 71576

حاتمی: تصمیم فدراسیون بسکتبال اشتباه بود/ در حق ذوب‌آهن ظلم شد

حاتمی: تصمیم فدراسیون بسکتبال اشتباه بود/ در حق ذوب‌آهن ظلم شد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از تصمیم فدراسیون مبنی بر بازنده اعلام‌کردن این تیم‌ مقابل شهرداری گرگان گفت: تصمیم فدراسیون اشتباه بود و در حق ذوب‌آهن ظلم شد.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی مهم تیمش مقابل مهرام تهران، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود، مخصوصا برای تیم‌ ما که ‌جوان هستند اما واقعا لیاقت و جایگاه آنها بالاتر از رده دهم است و قطعا به جایگاه حقیقی خود می‌رسند. هر کسی هم که فکر می‌کند رده دهم‌ جایگاه اصلی این بازیکنان است اشتباه بزرگی می‌کند.

او در مورد رای فدراسیون بسکتبال مبنی بر باخت فنی این تیم مقابل شهرداری گرگان نیز گفت: ما برای‌ کارمان زحمت زیادی کشیدیم اما تیم ما را جریمه‌ کردند، به بنده می‌گویند بازی کنید و ناگهان می‌گویند بازی به تعویق افتاده است که برنامه‌ها را تعطیل کردیم. به نظرم ظلم بود که یک تیم حاضر نشود و تیم دیگر را جریمه کنند.

حاتمی در پاسخ به این سوال آیا فکر نمی‌کند به دلیل اینکه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان، چون سرمربی تیم ملی است از حمایت فدراسیون در دادن این رای بهره برد؟ توضیح داد: من در این‌ مورد فکری نمی‌کنم، به هر حال او نیز مثل من مربی است و باید از حق تیم خود دفاع کند ولی تیمی که قرار است بازی‌اش لغو شود باید با مشکل اتفاقی‌ مواجه‌ شود، به‌ نظر من این تصمیم‌ حق ذوب‌آهن نبود.

او در مورد عملکرد خوب بازیکنان خارجی‌اش در دیدار امروز نیز گفت: بازیکنان ما ارزان قیمت هستند و خیلی خوشحالیم که خوب بازی می‌کنند، این موضوع نشان می‌دهد که ذوب‌آهن باشگاه پویایی است.

حاتمی در پایان با انتقاد از تصمیم فدراسیون گفت: ذوب‌آهن باشگاه با سابقه و بزرگی است، این تصمیم حق این تیم نبود، از بسکتبال می‌روم‌ ولی‌ تاکید می‌کنم‌ که تصمیم فدراسیون را قبول ندارم چون اشتباه بود. من دوست دارم ببرم ولی حاضر به بردن آن هم به هر قیمتی نیستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha