• شنبه / ۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98100704914
  • خبرنگار : 50223

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

جهاددانشگاهی برای پر کردن خلاء ها در کشور راه اندازی شده است

جهاددانشگاهی برای پر کردن خلاء ها در کشور راه اندازی شده است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاددانشگاهی برای پر کردن این خلاء در کشور تاسیس و راه اندازی شد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی شنبه هفتم دی ماه  در دیدار با رئیس و اعضای جهاددانشگاهی استان افزود: پژوهش‌های زیادی در سطح کشور انجام می شد که باید به علم و ثروت تبدیل می شدند اما این مساله حلقه مفقوده ای به نام "اراده" داشت.

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی برای پر کردن این خلاء در کشور تاسیس و راه اندازی شد تا بتواند پیوند زننده مراکز علمی و دانشگاه‌ها با عرصه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات باشد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شکل گیری بحث‌های دانشگاهی و طرح‌های دانش بیان که بعضا در بطن جهاد دانشگاهی با نگاه دقیقی متولد شدند و باید آنچه که می خواهد به عنوان طرح  شکل گیرد مبتنی بر دانش های موجود در دانشگاه باشد تا زودتر به نتیجه مفید برسند.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: مفهوم جهاد با هدف شتاب بخشیدن به حوزه علم و جهاد که ملازم ثروت است وارد عرصه دانشگاه شده است.

وی ادامه داد: حس مقاومت و تلاش برای صلابت از ویژگی‌های جهاد است و به نظر می رسد کلمه جهاد در جهاد دانشگاهی برای شکل گیری این مفهوم بوده است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جهاد اگر با علم آمیخته شود می توان به آینده امیدوار بود همان طور که فعالیت ها و اقدامات جهاد دانشگاهی امیدوار کننده بود.

به گزارش ایسنا، آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: جامعه ای که می خواهد در برابر دشمن مقاومت کند و خود را به اوج برساند باید از ظرفیت‌های فکری و علمی خود به درستی استفاده کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha