• یکشنبه / ۸ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98100805338

برگزاری هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا با محوریت گام دوم انقلاب در یزد

برگزاری هفتمین کنگره بزرگداشت شهدا با محوریت گام دوم انقلاب در یزد

ایسنا/یزد هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد لشکری و کشوری در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

دکتر«محمدحسن احرامپوش» صبح امروز یکشنبه هشتم دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ اظهار کرد:‌ امنیت فعلی کشور و رسیدن به دستاوردهای بزرگ علمی و آموزشی همگی مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این که تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به وظایفی است که برعهده جامعه دانشگاهی، علمی است، افزود:‌ دهه پنجم انقلاب اسلامی باید بیش از پیش با ارزش‌ها و اهداف انقلاب آشنا شوند و این مهم به عهده مراکز آموزشی و مسئولان مرتبط با جوانان است.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا به منظور پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌گفت: هفتمین کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدس با محوریت ‌استفاده از تجارب گذشته و شناسایی چراغ راه آینده، ملحق از بیانیه گام دوم مقام رهبری در اسفندماه امسال به میزبانی علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

احرامپوش هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،تحلیل بیانیه،تشکیل پنل خبرگان جهت بررسی ابعاد موضوع، استفاده از دانشجویان به منظور ترویج اهداف این بیانیه،کمک به تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تشویق نسل جوان برای همکاری بیشتر در اجرای اهداف بیانیه عنوان و تصریح کرد: ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران از جمله محورهای این کنگره در یزد است.

دبیر هفتمین کنگره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان سخنان خود موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی، اقتصادی و عمرانی، به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی، ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم، ارتتقای وضعیت اقتصادی، ارتقای اخلاق حرفه، ارتقای عدالت و مبارزه با فساد را از دیگرمحورهای این کنگره دانست و خاطرنشان کرد:‌ این کنگره، 22 اسفندماه در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha