• دوشنبه / ۹ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98100906151
  • خبرنگار : 50038

یک مسئول:

حماسه ۹ دی، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرد

حماسه ۹ دی، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرد

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه حماسه نهم دی، تیر خلاص را به ‏سران فتنه شلیک کرد و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالید، گفت: در روز ‏نهم دی ماه ۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور ‏خودجوش ده‌ها میلیونی ملت ایران به جهانیان اعلام شد.‏

حجت ‌الاسلام والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و می توان نهم دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان دانست.

وی بیان کرد: حماسه نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

بیات تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز «نه گفتن» ملت ایران به سران فتنه و «آری گفتن» به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه اظهار کرد: از نهم تا نوزدهم دی‌ماه در هفته «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان ملایر برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ملایر، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در محل مسجد جامع شهر ملایر برگزار می ‌شود.

بیات از برپایی نمایشگاه‌ کتاب، اجرای نمایش‌ خیابانی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌ روشنگری در زمینه انتخاب اصلح خبر داد و افزود: با توجه انتخابات پیش رو سخنرانان مراسم نهم دی‌ماه نباید به هیچ نماینده و یا کاندیدای انتخاباتی وابسته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اغتشاشات آبان ماه برنامه ۹ دی باید نسبت به سال گذشته با شکوه بیشتری برگزار شود همچنین مراسمی در بخش ها و دهستان ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: با توجه به انتخابات مجلس پیش رو این مراسمات نباید محل تبلیغات کاندیدای خاصی شده و همچنین از به وجود آمدن تخلفات انتخاباتی باید جلوگیری شود.

بیات ادامه داد: هماهنگی های لازم انجام شده و سپاه ناحیه ملایر با نصب چهار بنر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با چهاربنر، تیپ ۴۳ امام علی(ع) با چهار بنر، شهرداری با سه بنر، اداره اوقاف و امورخیریه با دو بنر نسبت به فضاسازی داخل شهر و اطلاع رسانی مراسم اقدام کرده اند.

وی از حضور و شرکت همه پایگاه های مقاومت و بسیجیان، کانون های فرهنگی هنری مساجد و انجمن های ادبی، اصناف و بازاریان و ... در این مراسم خبر داد و گفت: از طرف سپاه ناحیه ملایر میز مسابقه نقاشی در بین دانش آموزان و مسابقه کتابخوانی در بین عموم مردم در حیاط مسجد جامع نمایشگاه با عنوان بصیرت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر در پایان خاطرنشان کرد: در بخش های تابعه ائمه جمعه و حوزه های مقاومت و بخشداری ها هماهنگی لازم برای برگزاری ستاد فرعی مراسم را انجام داده اند و در شهرهای جوکار، سامن، ازندریان، زنگنه و شهر اسلامشهر آق گل نیز مراسم گرامی داشت نهم دی برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha