• سه‌شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98101007369

مدیرکل روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری مشهد تشریح کرد؛

جزئیات تغییر ایستگاه برخی خطوط اتوبوس در مشهد

جزئیات تغییر ایستگاه برخی خطوط اتوبوس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت:تغییر ایستگاه‌های اتوبوس بدون اطلاع‌رسانی نبوده و در برخی از ایستگاه‌ها بنر توسط تعدادی افراد ناشناس از محل خارج شده است.

عباس اتحادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تغییر ایستگاه‌های اتوبوس مسیر ویژه بی‌آرتی بدون اطلاع‌رسانی به مردم انجام نشده است. این جابه‌جایی در محل، از طریق بنر و نیروی کاورپوش به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است. 

مدیرکل روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری مشهد، عنوان کرد: در برخی از ایستگاه‌ها بنر توسط تعدادی افراد ناشناس از محل خارج شده است.

اتحادی بیان کرد: اطلاع‌رسانی به تمامی ایستگاه‌هایی که تحت تاثیر خط سه بی‌آرتی بوده‌اند، یک روز قبل از طریق نصب بنر بر روی درختان در محل و نیروی کاورپوش به عنوان راهنمای مسافر صورت گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: 6 خط در ایستگاه اتوبوس چهارراه ابوطالب به سمت چهارراه میدان‌بار، توقف می‌کنند که این ایستگاه به داخل مسیر ویژه خط سه بی‌آرتی و قبل از چهارراه ابوطالب احداث شده است. این 6 خط در ایستگاه جدید خود یعنی قبل از چهارراه ابوطالب برای سوارکردن و پیاده‌کردن مسافران متوقف می‌شوند.

مدیرکل روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری مشهد، گفت‌: ایستگاه اتوبوس میدان فردوسی تا تقاطع خیام که هفت خط در آن‌جا توقف می‌کند، تغییر و جابه‌جا شده است. این خطوط شامل خط 7، 11، 201، 830، 831، 202 و 12 است. 

اتحادی با بیان اینکه «ایستگاه میدان جانباز به سمت چهارراه مهدی، هفت خط جابه‌جا شده است»، تاکید کرد: این ایستگاه‌ به داخل مسیر ویژه خط سه بی‌آرتی منتقل شده است.

وی اظهارکرد: این جابه‌جایی تنها چند صدمتر است و اطلاع‌رسانی آن از روز قبل جابه‌جایی خطوط در محل از طریق بنر و تراکت انجام شد و در کنار آن به مدت سه روز نیروی راهنما مسافر در محل مستقر بوده است.

مدیرکل روابط‌عمومی اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «احتمال دارد بنر یا تراکت‌ها از محل توسط افراد ناشناس خارج شده باشد»، بیان کرد: مسیر ویژه خط سه بی‌آرتی تکمیل شود، ایستگاه‌های اتوبوس دیگر در این مسیر و در تقاطع‌ها نیز جابه‌جا خواهند شد. یکی از شرایط خوب مسیر ویژه بی‌آرتی، ایستگاه‌های اتوبوس داخل این مسیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha