• سه‌شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98101007479

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فسا خبر داد:

اهدای ۳۸۰۰ جلد کتاب در شهرستان فسا

اهدای ۳۸۰۰ جلد کتاب در شهرستان فسا

ایسنا/فارس رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا گفت: تاکنون ۳۸۰۰ جلد کتاب توسط مردم و سازمان‌های مختلف به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال به جشنواره نذر کتاب اهداء شده است.

محمدحسین فیروزی سه شنبه ۱۰ دیماه در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون تعداد ۳۸۰۰ جلد کتاب توسط ۱۲۵ فرد حقیقی و حقوقی با ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون ریال در قالب سومین جشنواره نذر کتاب، در فسا اهداء شده است.

به گزارش ایسنا، فیروزی یادآور شد: سومین جشنواره مردمی نذر کتاب با شعار "هر شهروند یک کتاب هدیه به کتابخانه‌های عمومی" از ۲۲ آبان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه و با مشارکت ۱۰ سازمان دولتی و غیردولتی ادامه دارد.

به گفته او، هدف از برگزاری این جشنواره، پیوند زدن سنت حسنه نذر با فرهنگ تاثیرگذار مطالعه کتاب، فرهنگسازی برای اهدای کتاب و مشارکت مردم در تامین منابع کتابخانه های مختلف است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که تا پایان مهلت فراخوان جشنواره نذرکتاب در شهرستان فسا، ۱۰ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شود.

فیروزی با اشاره به اینکه کتابخانه قره بلاغ شهرستان فسا آماده افتتاح شده است، گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری قره بلاغ ۹۰۰ جلد کتاب به ارزش ۱۳۵ میلیون ریال در قالب این جشنواره به کتابخانه این شهر اهداء کرده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با بیان اینکه طی ۲ دوره گذشته جشنواره نذرکتاب ۲۰ هزار جلد کتاب توسط فرهنگدوستان اهداء شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت، گفت: شهرستان فسا ۹ کتابخانه فعال و ۴ پروژه در حال پیگیری و ساخت دارد و امید است با مشارکت مردم و حمایت مسئولان شاهد پویایی در زمینه منابع کتابخانه ها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha