• چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98101108355
  • خبرنگار : 71511

سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه:

مردم، فریب موج‌سواری‌ مخالفان سیاسی دولت را نخواهند خورد

مردم، فریب موج‌سواری‌ مخالفان سیاسی دولت را نخواهند خورد

زهرا ساعی گفت: موضوعاتی همچون اف.ای.تی.اف یا بودجه، مسائلی کاملا تخصصی و کارشناسی هستند و اینکه کسانی بخواهند این مسائل را آغشته به بازی‌های پیامکی کنند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، زهرا ساعی نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و سخنگوی ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به تشدید حملات علیه دولت اظهار کرد: برخی رقبای سیاسی دولت گمان می‌کنند که با سوءاستفاده از گلایه‌های به‌حق مردم در مسائل معیشتی می‌توانند معدودی رای به سبد انتخاباتی خود بیفزایند. اما مردم تنگناهای دولت و دلائل بروز وضعیت موجود را درک می‌کنند و قطعا فریب این فضاسازی‌ها را نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر به دلیل تشدید خصومت آمریکا و بی‌عملی اروپا، کشور در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی دولت به رغم انبوه مشکلات، طی دو سال اخیر هیچ‌گاه متوقف نشده و در همین مدت صدها طرح‌ زیرساختی و عمرانی بویژه در مناطق محروم و دورافتاده کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به تشدید فشارهای پیدا و پنهان به دولت گفت: در همین روزهای اخیر دیدیم که عده‌ای با بداخلاقی‌ حتی مساله بودجه را به میدانی برای تقابل‌ سیاسی و مچگیری‌ جناحی تبدیل کردند، اما این افراد و گروه‌ها بدانند که راه‌اندازی اتاق جنگ رسانه‌ای علیه دولت، موفق نخواهند شد.

ساعی سپس افزود: موضوعاتی همچون اف.ای.تی.اف یا بودجه، مسائلی کاملا تخصصی و کارشناسی هستند و اینکه کسانی بخواهند این مسائل را آغشته به بازی‌های پیامکی کنند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند همه ما به عنوان مسئولان و کارگزاران کشور در هر سه قوه و دیگر نهادها و دستگاه‌ها، در برابر مردم و در برابر تصمیماتی که گرفته می‌شود مسئول هستیم. لذا انتظار ما از عموم کسانی که به تریبون‌ها دسترسی دارند این است که شرایط حساس کشور را مدنظر قرار دهند.

زهرا ساعی در پایان خاطرنشان کرد: در این ایام که در آستانه انتخابات هستیم شاید افراد یا گروه‌هایی فکر کنند اگر به جای تبیین واقعیات برای مردم و کمک به رفع مشکلات، در نقش اپوزیسیون ظاهر شوند، معدودی رای به سبدشان ریخته خواهد شد، اما تجربه نشان داده که مردم به کسانی که صداقت را رعایت نمی‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha