• چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101108433
  • خبرنگار : 30054

در نوروز ۹۹ به کجا سفر کنیم

در نوروز ۹۹ به کجا سفر کنیم

یکی از زمان‌های بسیار مهم سفر برای گردشگران ایرانی آغاز فصل بهار و نوروز می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، چرا که با آغاز سال جدید تعطیلات رسمی آغاز می‌شود و گردشگران به دنبال مکانی مناسب برای سفر و گذراندن اوقات فراغت خود در کنار خانواده و یا دوستان خود می‌باشند. شرکت بیسان گشت مهر که یکی از شرکت‌های گردشگری بسیار فعال در حوزه تورهای خارجی به‌خصوص تور باکو و تور استانبول می‌باشد، برنامه‌های ویژه‌ای را در نوروز ۹۹ برای مسافران خود در پیش دارد. گفتنی است که در باکو نیز همانند شهرهای ایران، نوروز را جشن می‌گیرند و همانند ایران با شروع سال جدید آن‌ها نیز تعطیلی رسمی دارند. یکی از برنامه‌های مهم و اساسی شرکت بیسان گشت مهر اجرای تور زمینی به باکو می‌باشد که به‌صورت گروهی خواهد بود.

مسافران عزیز می‌توانند جهت رزرو تور زمینی باکو و دیگر تورهای مدنظرشان با شرکت بیسان گشت مهر به شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ در تماس بوده و تورهای خود را با ارزان‌ترین قیمت و بهترین و کامل‌ترین خدمات خریداری کنند.

نوروز ۹۹ در باکو آذربایجان

کشور آذربایجان یکی از کشورهای همسایه می‌باشد که از دیرباز نوروز را همانند ما ایرانی‌ها جشن می‌گیرند و یکی از جشن‌های مهم دینی و ملی آن‌ها به‌حساب می‌آید. در واقع مردم آذربایجان از لحاظ آداب‌ و رسوم به مردمان ایران شباهت زیادی دارند و همین امر باعث شده است مسافران زیادی این شهر را برای سفر در نوروز انتخاب کنند. در شهرهای مختلف آذربایجان من‌جمله باکو روزهای قبل از نوروز همه خانه‌تکانی می‌کنند و در شهر جنب‌وجوش فراوانی به وجود می‌آید. شهر رنگ و بوی عید را به خود گرفته و مغازه‌داران در تکاپوی آوردن جنس‌های جدید برای عید هستند. شهرداری تیر برق‌ها را رنگ می‌کند و سعی در تغییر و زیباتر شدن شهر برای آمدن نوروز دارد. به‌علاوه در کشور آذربایجان ۴ چهارشنبه قبل از عید را به مناسبت نوروز جشن می‌گیرند. برنامه‌های ایام عید در نوروز نیز فوق‌العاده می‌باشد. بی‌شک سفر به باکو در ایام عین یکی از سفرهای پرخاطره و جذاب برای مسافران خواهد بود.

برنامه ویژه نوروز ۹۹ با بیسان گشت مهر:

از برنامه‌های مهم و برنامه‌ریزی‌شده بیسان گشت ویژه نوروز ۹۹ برگزاری تور زمینی باکو با اتوبوس‌های vip ۲۵ نقره می‌باشد که در ۴ گروه ۵۰ نقره برگزار خواهد شد. پکیج تور ویژه نوروز باکو شامل بلیط رفت‌وبرگشت اتوبوس، رزرو هتل سه تا پنج ستاره بنا به انتخاب مسافر، ویزای آذربایجان و بیمه مسافرتی خواهد بود. به‌علاوه یک گشت شهری همراه با نهار در رستوران جز موارد درخواستی مسافران می‌باشد. در ادامه به بررسی بیشتر تور زمینی باکو نوروز ۹۹ خواهیم پرداخت.

گروه اول: تاریخ رفت ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ برگشت ۴ فروردین ۱۳۹۹ ظرفیت ۵۰

گروه دوم: تاریخ رفت ۳ فروردین ۱۳۹۹ برگشت ۷ فروردین ۱۳۹۹  ظرفیت ۵۰

گروه سوم: تاریخ رفت ۶ فروردین ۱۳۹۹ برگشت  ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ظرفیت ۵۰

گروه چهارم: تاریخ رفت ۱۰ فروردین  برگشت ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ظرفیت ۵۰

به‌علاوه هتل‌های تحت گارانتی شرکت بیسان گشت ویژه‌ ایام نوروز عبارت‌اند از هتل پنج ستاره کرون باکو، هتل چهار ستاره پارک‌وی این باکو و هتل سه ستاره کاسپین اسپرت پلازا که هر سه این هتل‌ها با بررسی کارشناسان بیسان گشت و هماهنگی با شعبه دیگر بیسان گشت در باکو و همچنین درخواست مسافران در سال‌های گذشته انجام‌شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha