• چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98101108455
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عضو شورای عالی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان:

حضور حداکثری در انتخابات تداوم انقلاب اسلامی را موجب می‌شود

حضور حداکثری در انتخابات تداوم انقلاب اسلامی را موجب می‌شود

ایسنا/اصفهان عضو شورای عالی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان، گفت: از مردم می‌خواهیم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس تضمین تداوم انقلاب اسلامی، تقویت ارکان نظام و همچنین عمل به وصیت شهدا را محقق سازند.

احمد سالک، امروز (چهارشنبه-۱۱ دی‌ماه) در نشست اعلام مواضع و برنامه‌های مجمع نیروهای انقلاب اصفهان، با تبریک میلاد حضرت زینب(س)، اظهار کرد: حرکت حضرت زینب(س) در قیام عاشورا راهگشای حرکت نیروهای انقلابی در طول تاریخ است.

وی ادامه داد: مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان با هدف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و تحکیم بدنه تشکیلاتی انقلاب اسلامی با رویکرد وحدت و حول محور ولایت، حدود شش سال است که به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، عضو شورای عالی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان، تصریح کرد: یکی از اهداف دیگری که مجمع نیروهای انقلاب دنبال می‌کند، اشراف اسلام بر کفر جهانی است چرا که با توجه به مبانی قرآن کریم هیچ مؤمنی نباید زیر پرچم کفر قرار بگیرد.

سالک افزود: برای رسیدن به اهداف مجمع نیروهای انقلابی باید به کسب کلیدهای قدرت در بدنه نظام دقت کرد و با توجه به این امر، ورود نیروهای انقلابی جوان به مجلس شورای اسلامی می‌تواند یکی از نکاتی باشد که دستیابی به قدرت برای جوانان انقلابی را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب مهیا کند.

وی تأکید کرد: مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان برای رسیدن به اهداف سه‌گانه خود اکنون به ایستگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است.

این عضو شورای عالی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یکی از انگیزه‌های مجمع نیروهای انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب دانست و گفت: جوانان یکی از مهم‌ترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب هستند که ۴۱ بار نام آنان در این بیانیه ذکر شده است و با نگاهی کلی‌تر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران با ۲۳ محور و ۷ توصیه در جهت رسیدن به رشد متعالی نظام اسلامی توسط رهبر فرزانه انقلاب تدوین شده است.

سالک با اشاره به ساختار مجمع نیروهای انقلابی در استان اصفهان، گفت: این مجمع متشکل از شورای عالی با عضویت آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام بهشتی نژاد و بنده است، همچنین دارای یک شورای هماهنگی و مجمع عمومی است.

وی اظهار کرد: در مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان بیشتر جریان‌های سیاسی حضور دارند که در میان آن‌ها شخصیت‌های حقیقی و حقوقی معرفی ‌شده‌اند.

این عضو شورای عالی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس تضمین تداوم انقلاب اسلامی، تقویت ارکان نظام و همچنین عمل به وصیت شهدا را محقق سازند، چراکه انتخابات مجلس یازدهم، کلید انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ خواهد بود و به واسطه همین امر تنها یک مجلس انقلابی می‌تواند دولت انقلابی را به وجود آورد.

مجمع نیروهای انقلاب یک‌بار مصرف نیست

همچنین دبیر مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان،در این نشست اظهار کرد: شرایط فعلی کشور و شرایط منطقه به گونه‌ای است که عرصه‌های سیاسی پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام علیرضا باطنی ادامه داد: اگر به درستی وضعیت کشور را مطالعه کنیم، مشاهده خواهیم کرد مشکلاتی دامن‌گیر کشور شده است که ریشه در تحریم‌ها ندارد بلکه حاصل سو مدیریتِ مدیران اجرایی کشور است.

وی تصریح کرد: امروز مهم‌ترین چالش انقلاب اسلامی جریان نفوذ است که اعتماد مردم نسبت به نظام را نشانه گرفته است که در نتیجه بصیرت و هوشیاری ملت ایران را طلب می‌کند تا دشمن مانند همیشه ناکام شود.

باطنی با بیان اینکه مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان یک‌بار مصرف نیست، گفت: این مجمع ایجاد نشده تا تنها انتخابات را دنبال کند بلکه با هدف دفاع از نظام و عملیاتی کردن تدابیر امام و رهبری ایجاد شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰ تشکل سیاسی در مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان حاضر هستند و به واسطه همین امر تشکیلات سیاسی باید بازوان انقلاب و نظام اسلامی باشند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا لیست‌های متعدد از سوی نیروهای انقلاب خارج نشود و اگر زمانی این اتفاق افتاد مردم باید به پشتوانه لیست دقت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha