• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 98101309337
  • خبرنگار : 71579

جبهه آزادی بخش فلسطین: آمریکا با ترور سردار سلیمانی درهای جهنم را به روی خود باز کرد

جبهه آزادی بخش فلسطین: آمریکا با ترور سردار سلیمانی درهای جهنم را به روی خود باز کرد

معاون دبیرکل جبهه آزادی بخش فلسطین با اشاره به اینکه هدف همیشگی سردار سلیمانی آزادسازی قدس و تمام فلسطین بود افزود: آمریکا با ترور سردار سلیمانی درهای جهنم را بر روی خود بازکردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، ابواحمد فواد، معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی فرمانده ای بود که هیچ گاه از میدان ها دور نمی شد. سردار سلیمانی از مقاومت فلسطین، لبنان، یمن و تمام جبهه‌های مقاومت حمایت می‌کرد و آمریکا با ترور آن، درهای جهنم را بر روی خود باز کردند.

وی با بیان اینکه هدف همیشگی سردار سلیمانی آزادسازی قدس و تمام فلسطین بود افزود: ترور سردار سلیمانی بدون مجازات نخواهد ماند.

فواد تاکید کرد که نه تنها ایران بلکه تمام نیروهای مقاومت مسئول واکنش به این جنایت هستند.

معاون دبیرکل جبهه آزادی بخش فلسطین در ادامه با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی به معنای هدف قرار دادن تمام محور مقاومت است خاطرنشان کرد: محور مقاومت تمام امکانات برای پاسخ دادن را دارد؛ پاسخی که منجر به پشیمانی آمریکا می شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

وزیر امور خارجه کشورمان هم در واکنش به این اقدام تروریستی آمریکا، بیان کرد: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha