• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98101309550
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

سردار سلیمانی نجات‌دهنده جهان اسلام از تروریسم بود

سردار سلیمانی نجات‌دهنده جهان اسلام از تروریسم بود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد صدق بود، ایشان مطیع مقام معظم رهبری و نجات دهنده جهان اسلام و سوریه و عراق از تروریسم بودند. سردار سلیمانی دشمنان را هزاران کیلومتر به دور از مرزهای ایران نگه داشت و نگذاشت نیروهای داعش نزدیک مرزهای ایران شوند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد صدق بود، به همین خاطر و چون ایمان در وجودش بود و در عملش صلاح، محبوب قلوب مسلمین در تمام منطقه شد.

وی افزود: امروز تمام مسلمین جهان داغدار شخصیتی هستند که واقعا بی نظیر و مصداق آیه شریفه از میان مومنان مردانی هستند که به پیمان خود با خدا وفاق کردند، گروهی شهید شدند و تمام مصائب و سختی ها ذره ای رویه و روحیه ایشان را تغییر نداد. 

به گزارش ایسنا، امام جمعه بوشهر بیان کرد: کلام، رفتار، برخورد و روحیه این سردار عزیز خدایی و شخصیت ایشان نماد واقعی اسلام راستین ناب محمدی بود. ‌

آیت الله صفایی بوشهری با عرض تسلیت به همگان از جمله امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: اما به خود ایشان تبریک می گویم، چون از زمان جنگ آرزوی شهادت داشت و پس از اتمام جنگ خود را متضرر می دانست که شهید نشده در حالی که همه همرزمان او رفته اند. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: پیش از این سردار سلیمانی به دوستانش گفته بود که من شهید خواهم شد اما نه در سوریه بلکه در کنار سیدالشهدا (ع). ایشان تمام وجودش خدا بود و خداوند می فرماید ای مردم اینان الگوی شما باشند. 

وی تصریح کرد: در وجود سردار سلیمانی ذره ای حب دنیا نبود و ذره ای به دنیا نگاه نمی کرد. تمام وجودش اسلام بود و کارهایی کرد که آثارش هم اینک پیداست و در آینده نیز نمود خواهد داشت‌. 

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مردم ایران باید به خود ببالند که چنین شهید و چنین شخصیتی دارند که او الگویی الهی و آسمانی برای همگان است.  

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که برای رزمندگان استان اصفهان ارسال داشتند مطالب بسیار مهمی ایراد فرمودند. ایشان فرمودند هر چند جنگ تمام شده اما روحیه جهاد و مبارزه باقی است. گاهی در فراز و فرودهای این انقلاب اتفاقات مهمی همچون جنگ رخ می دهد و این جنگ گاهی در میدان های سخت و گاهی در میدان نرم چون فضای مجازی و سایبری رخ می دهد. 

خطیب نمازجمعه بوشهر با تسلیت شهادت آسمانی فخر ایران و رزمندگان مسلمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان ایشان تاکید کرد: سردار سلیمانی شخصیتی دارای تمامی کمالات یک انسان والا بودند. 
 
وی بیان کرد: ایشان مطیع مقام معظم رهبری و نجات دهنده جهان اسلام و سوریه و عراق از تروریسم بودند. سردار سلیمانی دشمنان را هزاران کیلومتر به دور از مرزهای ایران نگه داشت و نگذاشت نیروهای داعش نزدیک مرزهای ایران شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: آیا دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت متوقف می شود؟ اینطور نیست. بلکه مبارزه ها و پیروزی های جدید را خواهید دید. شما شهدای دیگر اسلام را هم به شهادت رساندید و بعد ابوالفضل ها متولد شدند. شما فکر می کنید خط مقاومت ایران اسلامی با شهادت سردار سلیمانی ذره ای تزلزل پیدا می کند؟ خیر. بلکه تمام این مردم برادران و خواهران سردار سلیمانی هستند و تمام بسیجی ها، خود حاج قاسم هستند. 

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به آرزوی خود رسید اما تاریخ رشادت ها و مبارزات ایشان را فراموش نخواهد کرد. او مثل کوه از ایران اسلامی دفاع کرد و جانش را در راه ولایت مداری داد و اوج قرب الهی را برای خود به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: ما در ایران نمادها داریم و امروز الگوی دیگری به نام سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به این الگوهای بزرگ و نمادهای منحصربه فرد اضافه شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha