• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98101309756
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه موقت سمنان:

 سردار سلیمانی در برابر شیاطین زمان سینه سپر کرد

 سردار سلیمانی در برابر شیاطین زمان سینه سپر کرد

ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به کینه دشمنان از وی پرداخت و گفت:  سردار سلیمانی در برابر شیاطین زمان سینه سپر کرد.

جت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی در برابر آنها که می‌خواستند به ساحت ائمه اطهار (س) و حرم آل‌اللله تجاوز کنند ایستاد.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه افزود: آنها در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) کسی را به شهادت رساندند که همه وجود خود را برای دفاع از ولایت به میدان آورده بود.

امام جمعه موقت سمنان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی امریکایی‌ها به جان‌فشانی های سردار سلیمانی در نبرد با داعش اشاره کرد و گفت:  سردار سلیمانی در برابر یزیدیان و آل زیاد و آنها که در پی تجاوز به خیمه های فرزندان زهرا(س) بودند ایستاد و به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه دشمنان اهل بیت(س) تصور می کردند می توانند به ساحت مقدس اهل بیت بی‌ادبی کنند افزود: آنها با سد بزرگ سردار سلیمانی روبرو شدند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه مردم ما امروز غزادار سردار بزرگی هستند تصریح کرد: سردار سلیمانی در آستانه ایام فاطمیه مهمان حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه موقت سمنان شهادت را آرزوی مردان خدا و از جمله سردار سلیمانی دانست و گفت: سلیمانی‌ها از کشته شدن نمی‌ترسیدند و شهادت برایشان افتخار و آرزو است.

وی به تواضع سردار سلیمانی اشاره کرد وادامه داد: سردار سلیمانی با آن همه رشادت‌ها، توانمندی در مدیریت و خدمات به دنیای اسلام خودرا یک سرباز از سربازان ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به بیانات امام در شهادت شهید مطهری که ما را از شهادت نترسانید گفت: شهادت سردارانی همچون صیادشیرازی ها و سلیمانی‌ها روند انقلاب را نه تنها سست نمی‌کند بلکه به آن سرعت و شتاب بیشتری می‌دهد چرا که اگر پرچم از دست سرداری بیفتد سردار دیگری آن‌ را برمی‌دارد .

وی با اذعان به اینکه تا نابودی آمریکا این جنگ ادامه دارد افزود: امریکای جنایتکار در این چهاردهه شهدای زیادی از ما گرفته اما هیچکدام از این خون های ریخته شده نتوانسته روند انقلاب را کند کند بلکه این خون‌ها در رگ‌های جامعه به حرکت درآمده است.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha