• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98101309761

آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی تیر خلاص را به حضور خود در عراق شلیک کرد

آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی تیر خلاص را به حضور خود در عراق شلیک کرد

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه کاشمر گفت: جنایت هولناکی که دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی انجام داد تیر خلاص را به حضور خود در عراق و منطقه و نابودی اسرائیل شلیک کرده است.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امروز 13 دیماه، در راهپیمایی مردم کاشمر علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: این جنایت آمریکا موجب صف آرایی جبهه مقاومت شد.

وی با بیان اینکه مزدوران آمریکایی با به شهادت رساندن سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی در هیچ کجای دنیا امنیت نخواهند داشت، بیان کرد: شهادت سردار بزرگ اسلام موجب شد مردم عراق به هر قیمتی آمریکائی‌ها را از این کشور بیرون کنند.

طباطبایی عنوان کرد: از بین بردن جریان استکبار بزرگترین انتقامی است که فقط خون افرادی همانند شهید سلیمانی و دیگر شهدا می‎توانند انجام دهند، نباید در برابر ظلم، بیدادگری و کسانی که خون شهدا را پایمال می‎کنند سکوت کرد.

 وی گفت: سردار شهید سلیمانی نقش بسزایی در شکست‎های پی در پی نظامی و سیاسی آمریکا و اسرائیل در منطقه و قلع و قمع داعشی‎ها و گروهای تکفیری و مزدوران دست آموز استکبار در عراق و سوریه و پیروزی جبهه مقاومت در مبارزات میدانی علیه آمریکا داشت.

امام جمعه کاشمر افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام جوانی و عمر خود را در دفاع مقدس، مبارزه با استکبار و نابودی اسرائیل و گروهک‎های مزدور و ضاله که در رأس آنها امریکا و اسرائیل است ،  سپری کرد.

وی عنوان کرد: جبهه مقاومت در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب را از چشمان سربازان مزدور در هر کجای دنیا که باشند خواهند گرفت، اگرچه سردار سلیمانی به خیل شهدا و همرزمانش پیوست اما در حقیقت شهادت آرزوی این سرباز اسلام بود.

مردم کاشمر در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی با راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار نشان دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha