• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98101309839
  • خبرنگار : 50274

امام‌ جمعه موقت سنندج:

شهادت سردار سلیمانی پایبند نبودن استکبار جهانی به حقوق بشر را نمایان‌تر کرد

شهادت سردار سلیمانی پایبند نبودن استکبار جهانی به حقوق بشر را نمایان‌تر کرد

ایسنا/کردستان امام‌جمعه موقت سنندج گفت: شهادت سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکای جنایتکار، پایبند نبودن استکبار جهانی به هیچ قانون و قاعده بین‌المللی و حقوق بشر را نمایان‌تر کرد.

ماموستا سید محسن حسینی، امروز( 13 دی) در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار کرد: وجود سردار شجاع و سرافراز اسلام شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در جبهه مقاومت زمینه‌ساز امنیت حاکم بر کشور بود.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکای جنایتکار عدم پایبندی استکبار جهانی به هیچ قانون و قاعده بین‌المللی و حقوق بشر را نمایان‌تر کرد و نشان داد که آمریکا هر جا منافع‌اش به خطر بیفتد، اقدامات جنایتکارانه انجام می‌دهد.

امام‌جمعه موقت سنندج به حضور نیروهای مجاهد ایرانی برای مقابله با داعش در سوریه و عراق، اشاره و بیان کرد: اگر شجاعت و مجاهدت سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت نبود چه‌بسا برای کشور ما نیز شرایطی مانند سوریه و عراق به وجود می‌آمد.

وی، درایت رهبری و فداکاری سپاهیان را ضامن امنیت ایران و منطقه دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی در دورانی که اقلیم کردستان عراق مورد حمله داعش قرار گرفت بدون هیچ چشم داشتی به یاری آنان شتافت و توانست مسلمانان را از هجمه این توطئه استکبار نجات دهد.

ماموستا حسینی به هزاران توطئه‌ دشمنان برای امت و نظام اسلامی، اشاره و تأکید کرد: دشمنان بدانند که به فضل خدا و تدابیر رهبری و مجاهدت نیروهای نظامی و هوشیاری مردم، هرگز قادر به عملی کردن توطئه‌هایشان نخواهند شد.

وی یادآور شد: مسلمانان بدانند نباید ساده‌لوحانه از نقشه‌های دشمنان استقبال کنیم بلکه نیاز است با هوشیاری و اتحاد و انسجام در راستای موفقیت جامعه اسلامی گام بردارند چرا که ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان زمینه‌ساز تحقق توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha