• شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98101410433
  • خبرنگار : 71234

در جلسه فوق‌العاده مطرح شد

دعوت فراکسیون امید از مردم برای حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی

دعوت فراکسیون امید از مردم برای حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شورای مرکزی فراکسیون امید در جلسه‌ای ضمن حمایت از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی درباره شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مردم برای حضور پرشور در تشییع پیکر پاک شهدای حمله وحشیانه آمریکا دعوت کرد.

فاطمه سعیدی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه فوق العاده امروز شورای مرکزی فراکسیون امید اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن فراتر از تمامی مناسبات سیاسی و به واقع یک شخصیت ملی بود. فراکسیون امید با تاکید بر حیات پربرکت ایشان، شهادت این سرباز عزیز ملت را نیز مایه خیر و برکت و انسجام و اتحاد ملی می‌داند.

وی تاکید کرد: به طور حتم مسئولیت این اقدام با آمریکا است و باید از تمام ظرفیت‌های کشور بهره برد تا این جنایت در مجامع حقوق بشری جهان محکوم شود.

سعیدی ادامه داد: تاکید فراکسیون امید این است که سردار سلیمانی سرباز صلح بود و ملت ایران حق خود برای انتقام از مسببان این جنایت را محفوظ می‌داند لذا ما بر برخورد سنجیده، قاطع، خردمندانه و متضمن منافع ملی تاکید داریم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت که این فراکسیون اقدام غیرقانونی و جنایتکارانه آمریکا را نقض صریح حاکمیت ملی عراق می‌داند و بار دیگر بر انسجام دو ملت ایران و عراق تاکید دارد.

وی با بیان اینکه ما در تشییع این شهید بزرگوار اتحاد ملی را به نمایش خواهیم گذاشت گفت که ابعاد این حادثه تروریستی با دعوت از مقامات امنیتی، دیپلماسی و لشکری در مجلس بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۴ ۱۲:۰۴

دست بردارید.مگر دیروز مردم عزاداری کردند به دعوت شما بود.شما بهترست به وظایفی که ملت برایش به شما رای دادن در همان مجلس درست ومنصفانه عمل کنید.مردم برای دلشان می روند نه دعوت شما وفلانی و....