• شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101410768
  • خبرنگار : 30054

خرید آپارتمان در نیاوران با املاک دلتا

خرید آپارتمان در نیاوران با املاک دلتا

اگر به خرید خانه در نیاوران فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید خانه در نیاوران اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک در نیاوران آگاه شوید و نکات لازم را برای خریدی مطمئن دریافت کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دلتا، اگر به خرید آپارتمان در نیاوران و یا اجاره آپارتمان در نیاوران فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید خانه در نیاوران اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک در نیاوران آگاه شوید و نکات لازم را برای خریدی مطمئن دریافت کنید.

نیاوران شمالی‌ترین محله تهران و از محدوده‌های اعیان‌نشین و مرفهی است که قیمت آپارتمان در آن به راستی بالا است، اما این قیمت‌های بالا رفته؛ دلایل قانع‌کننده ای دارد که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

نیاوران را می‌توان "سرزمین برج‌های لوکس و پنت‌هاوس‌ها" نامید که معماری خاص داخلی و خارجی ساختمان‌های آن، چهره این محله را تا حد زیادی از مابقی محله‌های تهران متمایز کرده است. بافت مسکونی نیاوران و تلفیق خانه‌های قدیمی و ویلایی و آپارتمان‌هایی نوساز و صد البته مدرن با سن بنای زیر ۱۵ سال، نشان می‌دهد که این محله تا حد زیادی پاسخگوی نیاز و سلیقه‌های مختلف متقاضیان ملک در شمال تهران است.

نیاوران روی نقشه تهران

محله نیاوران از توابع شمیرانات است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است. بنابراین، با سکونت در این محله شما همواره نظاره‌گر یک منظره بی‌بدیل از ارتفاعات البرز و کلک‌چال خواهید بود. در واقع، آب و هوای مطبوع نیاوران با توجه به فاصله‌ زیاد این محدوده از مرکز شهر و بادی که از کوه‌های شمالی بر آن می‌وزد، دلیل دیگر جذابیت این منطقه برای خریداران است.

دسترسی نیاوران

موقعیت نیاوران و مجاورت آن با محله‌های تجریش، دارآباد و فرمانیه دسترسی مطلوبی را برای این محله فراهم آورده است. خیابان شهید دکتر باهنر یا همان خیابان نیاوران معروف از مسیرهای شاخص این محله است که میدان نیاوران را به میدان قدس و بعد میدان تجریش وصل می‌کند. فرعی‌های متصل به خیابان نیاوران دسترسی ساکنان این محله را به اتوبان صدر و خیابان پاسداران به سادگی امکان‌پذیر کرده‌اند. هرچند که امکانات شاخص و متنوع نیاوران، ترافیک روزانه در این محله را اجتناب ناپذیر کرده و در طول روز تردد در این محدوده زیاد است، اما فرعی‌های منشعب از خیابان نیاوران علاوه بر تسهیل رفت و آمد  مسافران به محله‌های اطراف، بار ترافیکی این خیابان را نیز کاهش داده است. خیابان‌های شفیعی، نور افشار، خیام، جهان شاهی، کاج، ملاحسینی و گرجی از خیابان‌های مهم این محله هستند. نکته جالب درباره نیاوران فضای سبز حیرت انگیز آن است که نه تنها محدود به پارک‌ها و بوستان‌های آن نیست بلکه طراوت را در همین خیابان‌ها نیز می‌توان به چشم دید.

چرا خرید آپارتمان در نیاوران ؟

سکونت در محله نیاوران در یک کلام یعنی غوطه‌ور بودن در امکانات فوق‌العاده. دسترسی آسان به امکانات تفریحی، ورزشی، درمانی و فرهنگی و وجود بناهای تاریخی شاخص در این محله؛ همه و همه دلایلی لازم و کافی هستند تا جدی‌تر به بررسی آگهی‌های فایل شده در دفتر مشاوران املاک این منطقه بپردازید. ضمنا با وجود چند سفارت‌خانه‌ و ادارات دولتی خیال شما از بابت  برقراری امنیت برای خانواده‌ها به خصوص کودکان و دانش‌آموزان راحت خواهد بود.

جالب است بدانید که بافت فرهنگی و تاریخی این محله به هیچ‌عنوان مانع ساخت و ساز در این منطقه نشده و شما هر روز شاهد تولد ساختمان‌های مدرن با کیفیت خارق‌العاده‌اید، ساختمان‌هایی که در رسته خانه‌های لوکس تهران قرار دارند و با امکانات ویژه خود تصویر دیگری از پایتخت را به شما نشان خواهند داد.

با توجه به پیچیدگی‌های بازار املاک و حجم بالای سرمایه بازار ملک بهتر است قبل از خرید یا اجاره آپارتمان در نیاوران با مشاوران دلتا مشورت کنید.

مشاوران املاک دلتا با سابقه‌ای ۴۰ ساله در بازار همواره توانسته با بهره بردن از کارشناسان حقوقی و مشاوره تخصصی اعتماد مردم را بازار املاک به دست بیاورد. مشاورین دلتا با پیش‌بینی و تحلیل روند اقتصادی ایران و سرمایه‌گذاری ملک یا آپارتمان در نیاوران می‌توانند در زمینه خرید خانه و آپارتمان مشاوره‌ای مطمئن و کارشناسی ارائه کنند. علاقه‌مندان در وبسایت دلتا می‌توانند به جستجوی ملک در تهران و دیگر شهرها بپردازند. در این وبسایت روزانه موارد متعدد خرید و فروش آپارتمان، اجاره آپارتمان در نیاوران به ثبت می‌رسد و با چند کلیک می‌توان در منطقه مورد نظر به ملک دلخواه‌ رسید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ گردشگری و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، توصیه های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha