• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۰۱:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98101410878
  • خبرنگار : 71536

سرمربی سابق تیم ملی امید مطرح کرد؛

اگر تیم امید به المپیک برود، پیشنهادهای خارجی از راه می‌رسند

اگر تیم امید به المپیک برود، پیشنهادهای خارجی از راه می‌رسند

سرمربی سابق تیم ملی امید معتقد است با صعود این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و درخشش در این مسابقات، بازیکنان با پیشنهادهای خوب خارجی مواجه خواهند شد.

ابراهیم‌ قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی امید و حضور این تیم در انتخابی فوتبال المپیک گفت: بازیکنان این تیم  همگی شاخص و شناخته شده‌ هستند. بازیکنانی مانند قائدی، نورافکن، محبی و شکاری در بالاترین سطح فوتبال ما بازی می‌کنند و در تیم خود ثابت و مهم هستند. بضاعت تیم ما کم نیست و وقتی در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنند، می‌توانند انتظارات را برآورده کنند.

وی ادامه داد: نیروی جوانی و تجربه برای بازی در این تورنمنت‌هایی مانند انتخابی المپیک بسیار کارساز است. این تیم کیفیت و بضاعت لازم را برای صعود به المپیک داراست.

سرمربی سابق تیم ملی امید در واکنش به اینکه در گذشته هم بازیکنان خوبی در این تیم حضور داشتند اما تیم ملی نتوانسته در ۴۰ سال اخیر به المپیک صعود کند، اظهار کرد: مهم بازی گرفتن از بازیکنان است. توان تیم در حدی است که انتظار صعود را داشته باشیم و بتوانیم به المپیک آینده راه پیدا کنیم. بازی گرفتن از این بازیکنان مهم است. کادر فنی و بازیکنان باید مکمل هم باشند. اگر به گذشته برگردیم، استیل آذین را می‌بینیم که با داشتن بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی موفق نبود.

قاسم‌پور همچنین با بیان اینکه با توجه به شناختش از بازیکنان انتظار بیهوده‌ای از این تیم ندارد، اظهار کرد: توان تیم در حدی است که انتظار بیهوده‌ای ندارم. پرسپولیس قبل از برانکو خوب بازی نمی‌کرد اما با حضور او و داشتن بازیکنان سابق خود توانست بازی‌های چشم‌نوازی ارائه دهد. بدون شک نقش سرمربی و کادر فنی تیم بسیار مهم است.

سرمربی سابق تیم ملی امید درباره عملکرد فنی حمید استیلی به عنوان سرمربی گفت: هر مربی معایب و محاسنی دارد. یکی از محاسن استیلی این است که بازیکن شاخصی بوده و چند دوره در پرسپولیس و لیگ برتر مربیگری کرده و از طرفی خودش در کنار تیم ملی امید حضور داشته است. او بازیکنان این تیم را می‌شناسد و بازدهی و توان فنی بازیکنان را می‌داند.

وی شناخت مربی از قابلیت‌های نهفته بازیکن را بسیار مهم دانست و گفت: بعضا با یک انتقال پست می‌توان تاثیرگذاری بازیکن را افزایش داد. در کنار استیلی، مربیانی مانند شاهرودی، امامی‌فر و پیروانی حضور دارند که می‌توانند به او مشاوره‌های لازم را بدهند.

قاسم‌پور همچنین درباره اهمیت صعود تیم ملی امید به المپیک گفت: بازیکنان ما اگر به المپیک بروند، انگیزه مضاعفی باری درخشش خواهند داشت. آرزوی هر بازیکنی است که در المپیک و جام جهانی برای کشوش بازی کند. از طرفی اگر تیم ملی در المپیک خوب کار کند، پیشنهادهای مهمی به بازیکنان تیم ملی ارائه می‌شود.

مربی سابق تیم ملی افوزد: امیدوارم که بعد از ۴۴ سال به المپیک صعود کنیم. ما بضاعت خوبی داریم. اگر بگوییم بازیکن خوبی نداریم درست نیست. در گذشته هم بازیکنان خوبی داشتیم. همه بازیکنان در لیگ برتر و لیگ های اروپایی به میدان می‌روند و جزو ترکیب ثابت تیم‌های خود هستند. امیدوارم کادر فنی توانایی هدایت این تیم را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۰:۲۴

اگر برود ،آن هم با استیلی هاهاها