• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98101511132
  • خبرنگار : 50182

مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه عنوان کرد

تحقق بیش از 50 درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه/ حقوق پرسنل تا پایان آبان واریز شده است

تحقق بیش از 50 درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه/ حقوق پرسنل تا پایان آبان واریز شده است

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه از تحقق بیش از 50 درصدی بودجه امسال شهرداری کرمانشاه خبر داد.

محمدعلی یار تبار در گفت و  گو با ایسنا، با اشاره به بودجه 880 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه در سال جاری گفت: با گذشت 9 ماه از سال بیش از 50 درصد این بودجه محقق شده است.

وی افزود: این میزان تحقق بودجه، آن هم در این شرایط اقتصادی کشور و با وجود افت شدید ساخت و ساز که یکی از منابع مهم درآمدی شهرداری محسوب می‌شود، بسیار قابل توجه و مطلوب است.

یارتبار با بیان اینکه در دوره های پیشین که شهرداری کرمانشاه درآمدهای حاصل از ساخت و سازهای فراوان را در اختیار داشته میزان تحقق بودجه سالانه حدود 58 درصد بوده، افزود: با این احتساب تحقق بیش از 50 درصدی بودجه برای شهرداری کرمانشاه آن هم در این شرایط اقتصادی بسیار مطلوب است و انتظار داریم تا پایان سال نیز افزایش یابد.

یارتبار با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از عدم تحقق بودجه به مباحث فروش اوراق مشارکت مربوط است، گفت: در بودجه امسال 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه قطار شهری باید می گرفتیم که نیازمند مصوبه بانک مرکزی بود و با توجه به اینکه صدور این مصوبه بسیار به تاخیر افتاد، فعلا نتوانسته‌ایم این بخش از بودجه را محقق کنیم.

وی یادآور شد:  این مصوبه اخیرا صادر شده و در حال انجام مراحل قانونی هستیم و احتمالا تا پایان سال بتوانیم مجوز فروش این میزان اوراق مشارکت را دریافت کنیم که در بازپرداخت آن 50 درصد سهم دولت و 50 درصد سهم شهرداری کرمانشاه است.

مدیرکل مالی شهرداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه حقوق تمام پرسنل شهرداری تا پایان آبان ماه پرداخت شده گفت: تنها حقوق آبان ماه شرکت "نوین" با حدود ۶۰۰ پرسنل پرداخت نشده که آن هم ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود.

وی افزود: حقوق آذرماه کارکنان شهرداری نیز در حال پرداخت است و منطقه به منطقه پرداخت می‌شود.

یارتبار در ادامه گفت: شهرداری از محل ارزش افزوده از دارایی حدود 13 میلیارد و 80 میلیون تومان دریافت کرده است. از این مبلغ نیز سه میلیارد تومان بابت خرید قیر صرف شده و  سه میلیارد تومان میان مناطق هشت‌گانه توزیع شده است.

وی افزود: مابقی مبلغ مذکور به پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری که در جهت عمران شهری خدمات رسانی می‌کنند پرداخت و هفتصد میلیون تومان نیز صرف پرداخت حقوق پرسنل شهرداری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha