• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98101511583

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴، برای پذیرایی مهمانان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴، برای پذیرایی مهمانان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان

ایسنا/کرمان مدیر قرارگاه فرهنگی معراج شهدای کرمان گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴ برای مهمان‌هایی است که از سایر استان‌ها برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا می‌آیند که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در خدمتشان خواهیم بود؛ عزیزان می‌توانند تعداد نفرات خود و زمان ورودشان به کرمان را به سامانه مذکور پیامک کنند تا هماهنگی لازم برای اسکان و پذیرایی از آن‌ها صورت پذیرد.

"امین گزستانی" در جمع خبرنگاران در تشریح ستاد استقبال از مهمانان تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم تشییع و تدفین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرتیپ شهید حسین پورجعفری و همچنین میزبانی از میهمانان سردار بزرگوار شهیدمان، به اتفاق دوستان در دل قرارگاه فرهنگی معراج شهدای کرمان، بخشی را برای هماهنگی اسکان میهمانانی که از خارج استان می‌آیند و همچنین برای استفاده از کسانی که می‌خواهند در این مراسم خادم باشند، طراحی کرده‌ایم.

وی افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴ برای مهمان‌هایی است که از سایر استان‌ها برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدا می‌آیند که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در خدمتشان خواهیم بود؛ عزیزان می‌توانند تعداد نفرات خود و زمان ورودشان به کرمان را به سامانه مذکور پیامک کنند تا هماهنگی لازم برای اسکان و پذیرایی از آن‌ها صورت پذیرد.

مدیر قرارگاه فرهنگی معراج شهدای کرمان اظهار کرد: در ورودی‌های استان از جمله، فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال هماهنگی لازم برای اعلام سامانه پیامکی فوق به مسافران صورت گرفته و تا به‌حال برای ۲۵ هزار نفر تدارک محل اسکان داده شده است.

گزستانی اضافه کرد: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۴۰۴۶۶۶۶ نیز برای کسانی که مایلند در بحث خادمی مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای عزیز همکاری نمایند، آماده دریافت اسامی علاقمندان است.

وی با بیان اینکه مقر این قرارگاه در خیایان شهید بهشتی کرمان جنب فروشگاه خانه و کاشانه است که متقاضیان در بخش‌های پزشکی، خدماتی، پذیرایی و دیگر بخش‌ها می‌توانند برای تعیین نوع همکاری، مراجعه حضوری نیز داشته باشند، خاطر نشان کرد: هم استانی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید در این مراسم سنگ تمام بگذارند تا علاوه بر برگزاری باشکوه مراسم تشییع، شاهد پذیرایی مناسب از میهمانان سردار شهید هم باشیم. 

مدیر قرارگاه فرهنگی معراج شهدای کرمان با بیان اینکه امروز ۱۵ دیماه از میدان آزادی به سمت بیت‌الزهرا(س) راهپیمایی خواهیم داشت و فردا دوشنبه از میدان آزادی تا مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان والفجر نظیر این مراسم برگزار خواهد شد افزود: در بحث فرهنگی هم موکب‌هایی در سطح شهر از میدان آزادی تا گلزار شهدا داریم که اقلام فرهنگی مرتبط توزیع می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha