• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 98101511800
  • خبرنگار : 71534

شما چه جوابی به ترامپ می‌دهید؟

شما چه جوابی به ترامپ می‌دهید؟

رئیس جمهوری ایالات متحده بامداد یکشنبه در رشته توییتی ضمن تهدید ایران به حمله‌ی نظامی «سریع و سخت»، در اظهاراتی شگفت‌آور و احمقانه که تا کنون در تاریخ سیاست سابقه‌ نداشته، ایران را تهدید کرد که در صورت اقدام متقابل در پاسخ به حمله‌ی تروریستی پریشب که منجر به شهادت «سرداران مقاومت» شد، ۵۲ نقطه‌ی مهم ایران که شامل «اماکن فرهنگی مهم برای ایرانیان» نیز می‌شود را هدف قرار می‌دهد.

دو اشتباه حقوقی و سیاسی ترامپ در این تهدید گستاخانه که برخی کاربران آمریکایی هم به آن اشاره کردند، وجود دارد: اول اینکه تهدید به «خشونت علیه  شخص یا گروهی از مردم» مطابق قوانین توییتر تخلف است؛ هرچند از این شبکه‌ی اجتماعی آمریکایی توقعی نیست که توییت رئیس جمهوری ایالات متحده را مانند کاری که اینستاگرام با پست‌های مربوط به سردار سلیمانی کرد بر اساس قوانین خود حذف کند! اشتباه دیگر و بزرگ‌تر ترامپ تهدید به حمله به «اماکن فرهنگی» است که مطابق قطعنامه‌ی شورای امنیت سازمان ملل «حمله‌ی عامدانه» به چنین اماکنی ممکن است «جنایت جنگی» قلمداد شود. ممکن است این تهدید ناشی از ناآشنایی ترامپ با حقوق و قوانین بین‌الملل باشد یا ناشی از گستاخی او در نادیده‌گرفتن این قوانین؛ به هر حال چیزی از احمقانه بودن آن کم نمی‌شود.

در پی این توییت، کاربران بسیاری به اظهار نظر در این‌باره پرداختند که بیش از ۵۰ هزار نظر زیر همین توییت نوشته شده است. طبیعتاً عده‌ای از کاربران آمریکایی این موضع‌گیری خصمانه را «پسند» کرده‌اند اما عده‌ی بسیاری نیز به موضع‌گیری علیه آن و اظهار تأسف بابت داشتن چنین رئیس جمهوری پرداخته‌اند!
 

یکی از کاربران آمریکایی در واکنش به تهدید ترامپ نوشته «رئیس جمهوری ایالات متحده هرگز نباید در توییتر یا هرجای دیگری تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های غیرنظامی یا فرهنگی کشور دیگری بکند. گذشته از آنکه موجب نابودی تاریخ و میراث مردم می‌شود، این حرکتی خبیثانه و تروریستی و فاقد ارزش راهبردی است».

یکی دیگر از کاربران نوشته «حمله به مناطق شهری مانند اماکن فرهنگی «جنایت جنگی» است. توییت کردن درباره‌ی اینکه او مرتکب جرمی بزرگ و وحشتناک خواهد شد، آشکارا نشان می‌دهد که رئیس جمهوری آمریکا خوب نیست».

کاربر دیگری نوشته: «نابود کردن «فرهنگ ایرانی» و فخرفروشی به آن به معنای واقعی کلمه برابر با جنایت نسل‌کشی علیه بشریت است. ترامپ فقط به ایران حمله نمی‌کند؛ او تلاش می‌کند آن را «محو» کند. این رفتاری فاشیستی و استعمارگرانه برپایه‌ی اصرار به نابودکردن مردم بومی است. وقتی «ارباب نواستعمارگر» تهدید می‌کند که اماکن فرهنگی ایران را از بین می‌برد، می‌دانید او دقیقاً به چه کسی شبیه می‌شود؟ داعش و القاعده که تلاش کردند یک نسل‌کشی نه‌تنها فیزیکی بلکه فرهنگی علیه مسلمانان شیعه انجام دهند».

یکی دیگر از کاربران آمریکایی خطاب به ترامپ نوشته «تو مثل یک تازه‌کار از برجام خارج شدی. این توافقی بود که توسط دیگر رهبران جهان و کشورهای توسعه‌یافته با آن موافقت شده بود. تو دیپلماسی کینه‌جویانه را در پیش گرفته‌ای  و در حال عادی‌سازی استفاده از قدرت آمریکا به عنوان یک پلیس بی‌رحم هستی، نه نماینده‌ی دیپلماسی».

کاربر دیگی نوشته «ترامپ از طریق توییتر همه را به جنگ علیه ایران تهدید می‌کند؛ اگر ترامپ به جنگی که می‌خواهد برسد، آمریکایی‌هایی که در خط مقدم خواهند بود، دوستان پولدار و حامیان مالی او یا فرزندانشان نیستند؛ آنها کسانی خواهند بود بسیار شبیه به کسانی که ترامپ از آنها هیولا ساخته است».

یک آمریکایی دیگر نوشته «یادمان نرود دموکرات‌ها با ایران در میز مذاکره بودند. آنها بر سر برجام مذاکره کردند که فعالیت هسته‌ای ایران را کاهش می‌داد و بازرسان سازمان ملل به آن دسترسی داشتند. جمهوری خواهان همه‌ی آن را از بین بردند و از برجام و سوریه خارج شدند. سیاست خارجی بی‌منطق آمریکا حالا مورد سرزنش است».

کاربری دیگر نوشته است: «هرچه بیشتر حرف‌های ترامپ را می‌شنویم روشنتر می‌شود که بمب ساعتی‌ای که شامل ژنرال ایرانی قاسم سلیمانی باشد در کار نبوده که ترامپ با دخالت در زمان‌بندی آن از نظر سیاسی به خودش کمک کند. و حالا بدترین چیز فقط این است که ترامپ فهمیده ایران در عمل تلافی خواهد کرد». کاربر دیگری هم در پاسخ به این شهروند آمریکایی این اظهار نظر را تکمیل کرد و نوشت «این ایران است؛ ایرلند نیست! البته که آنها تلافی می‌کنند. بچه‌های من در نیویورک زندگی می‌کنند و من وحشت‌زده‌ام».

در یکی دو روز گذشته ترامپ پس از آن اقدام تروریستی شنیع با شدت بیشتر شروع به فرافکنی، ادعاهای بی‌پایه و تهدید علیه ایران کرده است؛ شما درباره‌ی این اظهارات چه فکر می‌کنید؟ پایین همین مطلب نظرتان را برای ما بنویسید.

این مطلب با نظرات شما به‌روزرسانی می‌شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۱۶:۵۰

جرات نداری

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۱۷:۰۶

حکایت عبید زاکانی در رساله دلگشا: «مردی به جنگ شیر می رفت. نعره می کشید و......» بقیه اش را توی گوگل سرچ کنید. من بی تربیت نیستم.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۱۷:۲۶

ترامپ غلط میکند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۲۱:۱۶

شوکولات

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۱۹:۰۱

غرور بی جا هر تمدنی را نابود کرده و می کند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۱۳

وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۲۰:۰۴

بیا، جرات داری بیا، اینبار جهنم رو واضح بهت نشون میدیم، ایران صدای یا حسین رو فریاد میزنه، آقای ترامپ، نمیشنوی؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۲۰:۲۱

همه دنيا انتظار پاسخ مستقيم و علني إيران به أين جنايت هولناك را دارند و الان موقع أين نيست كه يك اقدام غير مستقيم و مخفي إنجام داد و گفت كي بود كي بود من نبودم. برداشت همه حتي رسانه ها و سياستمداران امريكايي أين هست كه امريكا با أين ترور بزرگ، إعلام جنگ با إيران كرده است و همه احساسشان أين است كه أين حق طبيعي إيران است كه علنا و مستقيما پاسخ دهد. حتي وقتي وزارت دفاع امريكا در اطلاعيه ترور ميگويد كه به دستور ترامپ بوده يعني اينكه ما ميدانيم أين كار غلط است و واكنش طبيعي إيران را دارد ولي بدستور يك احمق داريم أين كار را انجام ميدهيم و ميدانيم أين كار ما را به جنگ مي كشاند كه أز ان مي ترسيم. حتي وقتي خود ترامپ مي گويد اگر بزنيد چنين و چنان مي كنم يعني اينكه هر كس ديگري به جاي شما مي بود ميزد. ما اگر جواب ندهيم موضع أو تقويت ميشود چرا كه أو گفت ما براي جلوگيري أز جنگ و كشته شدن امريكايي ها أين ترور را انجام داديم در حاليكه مخالفينش ميگويند كبريت به بشكه باروت كشيدي. حال اگر ما واكنشي نشان ندهيم ترامپ ميگويد ما به هدفمان رسيديم و موضعش بسيار قوي ميشود. عدم واكنش يك حقارت براي إيران ببار مي أورد و هر كس ما را ببيند مي گويد بزرگترين ژنرال شما را بيخ گوشتان ترور كردند و شما كاري نكرديد برويد أز ويتنام ياد بگيريد. ما كه خودمان تجربه انقلاب إسلامي و جنگ را داريم و مدعي هستيم كه مستقل ترين و نترس ترين كشور در مقابل امريكا هستيم حالا بايد بترسيم و در فكر يك پاسخ مخفيانه و غير مستقيم باشيم تا بگوييم كي بود كي بود من نبودم؟ يعني به همه ثابت كنيم كه ما جرأت نداريم در مقابل بزرگترين جنايت امريكا در عين بيگناهي عكس العمل علني و مستقيم إنجام دهيم چون أز عواقب ان مي ترسيم و امادگي درگيري را نداريم؟ الان كه أين همه احساسات درست به بركت أين خون در مردم در شهرها و عراق و لبنان بوجود أمده و همدلي مردم دنيا را دارد ما بياييم با تاخير و بي عملي أين احساسات را سرد كنيم؟ تصويب پارلمان عراق براي خروج نيروهاي امريكايي كافي نيست انها اگر زوري را نبينند به راحتي بيرون نميروند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۸ ۱۲:۴۹

100 موافقم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۲۳:۳۱

اگر کوچکترین غلطی بکند چند میلیون ایرانی در امریکا و کانادا برگ چغندر نیستند برجش را رو سرش ویران میکنن و از جد و ابادش یک سلول باقی نمی گذارند. گفته باشیم!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۰۹

زیاد مطمئن نباش

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۵ ۲۳:۵۰

حماقت و احمق یعنی ترامپ ، باور کنین

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۰:۴۷

ترامپ یک قمار باز است و علاقه زیادی به بازی های پاسور دارد که شامل 52 ورق است. و اعلام عدد 52 هدف برای حمله به ایران ریشه در علاقه ترامپ به پاسور دارد.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۳:۴۷

سلام به همه‌ی شهدا. یک بار دیگر اثبات شد که داعش اصلی کیست.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۴:۰۳

جنگ نفت کش ها رو به یاد بیارید با چند تا قایق موتوری چه بلایی سرشون آوردیم. الآن که دیگه یلی هستیم برا خودمون و قدرت ایمان رو هم که به جنگ افزار به روزمون اضافه کنید، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۸:۴۰

هر ایرانی یک فرهنگ است ترامپ چه جوری میخواد فرهنگ ایران رو هدف قرار بده، مردک وحشی فکر کرده ایران هم مثل آمریکا بی هویت هستش غلط زیادی کرده

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۰۹:۵۳

جناب آقای ترامپ شما حق دارید که علاقمند باشید بناهای تاریخی ایران را که نشان از تمدن کهن سرزمین پارس دارد را ویران کنید . چرا که شما آمریکایی ها تا 500 سال پیش برده داری میکردید و در سراسر پیشینه فرهنگی کشورتان به جز معنای پول هیچ مفهوم دیگری را نیافته اید . خوی پارسی ایرانیان بدون بناهای تاریخی هم شما را از آسیا و اروپا به عقب خواهد راند و دیری نمیپاید که در آمریکا هم شاهد محاکمه شما خواهیم بود .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۰۰

دولت استعمارگر امریکا در هر قلکی سکه بیندازد تا خاک ان کشور را به توبره نکشد خارج نمی شو د. مصداق امروز عراق مظلوم تاریخ را مرور کنیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۱۹

یه کاسه بده آش / به همین خیال باش (قابل توجه ترامپ چرت گو)

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۴۳

اسکندرم اومد که تخت جمشید ویران کنه، تخت جمشید هنوز پابرجاست، قبر اسکندر کجاست؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۰:۴۶

مگر امام رضوان الله تعالی بیان نکردند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند همان را رهبرمان می گوید و ما تبعیت خواهیم کرد مرک بر آمریکا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۱:۴۳

دیگه شکی درمورد سبک مغزی این فرد نیست انوقت به نانسی پلوسی میگه نانسی دیوانه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۲:۲۰

دیگه تموم شد، بذار هرچی میخواد بگه... ترور سردار باعث شد مردم بیدار بشن و خیلیا الان حاضر به جنگن ولی بخاطر تعقل و تدبیر انسانیت فقط میخوان ارتش و نظام امریکا نابود بشه و ضربه بزرگی بخوره.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۲:۲۲

فرهنگ داعش از دولت امریکا نشأت گرفته و داعشی بودن امریکا دیگر نیاز به اثبات ندارد ..

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۲:۵۷

با به شهادات رساندن سردار قاسم سلیمانی ، و همه توییت ها ، ادعا ها ، و اعلانات رسانه ای رئیس جمهور امریکا مبنی نابودی فرهنگ و تاریخ یه ملت و تمدن، روش وحوش که در تاریخ به ایران حمله کردند و الان نیستند کتابخانه ها را سوزاندند و مراکز فرهنگی را تخریب کردن الان کجا هستند؟ ولی ما هستیم ، استارت متلاشی شدن ایالات متحده آمریکاکلید می خورد همچنین استارت خروج امریکا نه تنها از عراق بلکه از کل خاور میانه و اسیا برچیده خواهد شد ، و برای هر کاری آغازی هست و پایانی ، به عنوان یک هم وطن ضمن عرض تسلیت و تبریک به همه ایرانیان در خصوص حمله ناجوانمردانه که باعث به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی شد باید عرض شود همین، مهم، شهادت سردار باعث همدلی و وحدت همه ایرانیان شد. یک روزی زبان پارسی زبان رسمی دنیا خواهد شد که زیاد دور نیست و روزی خواهد رسید و همه ملت‌ها آرزوی هم‌صحبتی با هر ایرانی را داشته باشند، محاسبات اشتباه، تصورات نادرست و عجولانه ترامپ و پنتاگون همه نشانگر شکست نهایی آنها خواهد بود استارت کار که با اشتباه زده شود پایان کار معلوم است. شهادت بهتر از مردن در بستر با کلی گناه است، بالاخره چه امروز و چه فردا حتی یک بچه که الان متول بشه 50 یا 70 سال دیگه همه می ریم و انهایی که از ما زودتر رفتن و ما که پشت سر آنها میایم فرقی نمی‌کنه مرگ سراغ ما میاد ولی برای وطن حاضرم زودتر بمیرم که این افتخار نصیب من شود ، هر ایرانی یک سرباز با حس سلحشوری (جرات) از 100 سرباز از تا دندان مصلح آمریکایی و مزدورانش قوی تر است همه ایران سرباز بزرگترین ارتش جهان ... ای کاش من جای سردار بودم ...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۱۷

اینبار قمارت رو باختی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۳:۳۹

اگر منطقی باشیم این آخرین حلقه از فیلم است در واقع نمایش حقیقی "دشمنی تمدنی" ما با جهان غرب است در حالی که ما حقیقتا صلح طلبیم آنها حقیقتا ضد تمدن ما هستند و در حالی که ما سلاح اتمی نداریم آنها براحتی آماده استفاده از آن هستند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۲۶

ترامپ عزیز لطفاً فقط خفه شو

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۴:۴۰

به نظر من اگر اماکن فرهنگی یا هزاران نفر از انسان ها رو در خاورمیانه حمله و از بین ببرند باز هیچ کس هیچ واکنشی نشان نمی دهد جز ایران با راهپیمایی و .... چطور که قبل از این در یمن و سوریه و عراق همه مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی مذهبی رو ویران کرده و چیزی نشده.تهدید ترامپ باید با عمل متقابل مثل خودش پاسخ داده شود.به قول رهبر انقلاب دوران بزن در رو تمام شده است.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۰۶

اگراقدامی کنی اسرائیل ازبین میره. خودتم اینو میدونی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۵:۳۴

مرگ ترامپ راه حل مساله است

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۶:۲۳

انتقامی سخت در راه هست..

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۶:۵۴

امیدوارم انتقام خون شهید را امام زمان از انها بگیرد .آمین یا ارحم الراحمین

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۷:۰۱

آقای ترامپ اشتباهات بزرگ هزینه های بزرگ دارند، ماچون تو قمارباز نیستیم که بر سر غیرت و شرف و عزتمان قمار کنیم، افسوس که کل سردمداران آمریکا به اندازه دستمال دستشویی سردار هم نمیشه که بخواهیم عوض بگیریم. به تو یاد خواهیم داد معنی هرگز یک ایرانی را تهدید نکن یعنی چه. ما همچو سیمرغیم مارا به آتش بکشی سیمرغی دیگر متولد خواهد شد. قدرت پوشالیتان را به امید خدا به آتش خواهیم کشید.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۹:۰۱

سلام توییتر ما فیلتر هست نمی توانیم بهش چیزی بگیم!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۹:۱۳

ایشان یک فرد دیوانه کم عقل هستند که دنیا را به بازی گرفته اند ، به امید خدا طبل خروج آمریکا از منطقه به صدا در آمده است.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۱۹:۵۵

کنترل الفاظی این تاجر ورشکسته که علم سیاست و هنر نظامی ندارد با پوزبند درمان میشود

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۲۰:۰۹

تما م بر نا مه بزر گ بی بی سی - بها ییت - سلطنت - صهیو نیزم و ترا مپ برا ی خا ور میا نه و ایرا ن ایجا د جنگ ر وا نی و تبلیغا تی و جنگ قو می و جنگ شیعه و سنی در حد و سیع شرو ع شده است تنها بمب اتم ایرا ن به صهیو نیزم و امپر یا لیزم و تر و ریز م در منطقه خا تمه خو ا هد داد و گر نه ملت ایرا ن و شیعه ها را تکه تکه خو ا هند کرد شک نکنید د نبا ل تصرف منا بع طبیعی و انر ژ ی منطقه هستند و بلند گو و بمب اتم هم در دستشا ن است تنها بمب اتم ایرا ن تعا دل قدرت خا ور میا نه و صلح را در ست خو ا هد کرد

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۲۰:۱۲

ملت ما حرف نمی زند عمل میکند الان تا روزی که انتقام انجام بشه هزینه پوشاک برای سربازان امریکایی سنگین خواهد بود فعلا هزینه پوشک سربازان تهیه و منتظر باش و از این ترس بمیر

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۲۰:۵۰

ترامپ یک فرد روانیه که به خاطر اسراییل این روانی به قدرت رسید. اما آدم از این حرص می خوره که یکسری آدمهای بی هویت و احمق دل به این خوک پیر خوش کردن . فکر می کنن اگه مثلا طرفداری از ترامپ کنن و ترامپ قدرت پیدا کنه در منطقه، کمبودهای همه جوره این انگلهای اجتماع جبران میشه . والله اگه ویزای امریکا هم به این انگلها بدیم توی امریکا هم به اندازه ... ارزش ندارن

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۶ ۲۲:۲۲

هیچ وقت مردمی رو که واقعا عصبانی هستن تهدید نکن چپ و راست و سکولار و مذهبی و فقیر و غنی و ... با اولین کشته نظامی یا غیر نظامی ایرانی علیه عنصر بیگانه بسیج میشیم حالا نمیگم همه مسلحانه یا جنگی ولی با هرچی بتونیم ایرانی جماعت گنده تر از این قمار باز رو سرجاش نشونده این ور پریده که عددی نیست .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۰۳:۳۴

تروریست کت و شلواری تو بزدل تر از آن هستی که جنگ کنی قبلا با فرار از جنگ ویتنام ثابت کردی ...شبیه البغدادی فقط بلدی فرمان عملیات تروریستی بدهی ... مردم آمریکا چقدر بدبختند دولت تروریست دارند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۰۸:۱۷

سرباز فراری از جنگ چه می داند؟ می خوای برای ریختن ترست مدتی با ترقه امتحان کنی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۰:۱۷

کاخ سفید از اهداف ماست که تبدیل به حسینیه خواهد شد و اسرائیل محو می شود از صفحه روزگار

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۱:۲۱

به امید انتقام شیرمردان ایرانی از نجاست متعفن مو زرد

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۱:۵۷

پاسخ ترامپ و تهدیدات فرهنگی اش شعر حافظ است ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۲:۰۳

باز دست و رو نشسته و مو شونه نکرده توییت کردی؟!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۵:۳۵

انتقامی سخت و کوبنده خواهد بود

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۶:۴۲

به نظر من هیچ اتفاقی نخواهد افتاد فقط یک تبلیغ جهت اتحاد ملت ایران بود و بس

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۰۹

صحبت با شخص حرامزاده و قمارباز حرام است

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۴۴

لاف در غریبی است رفقا..

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۷:۵۶

سردار سلیمانی آیینه ای بود که بعد از شهادتش به هزار سلیمانی دیگر تبدیل شد... پیروزی از آن حق است‌...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۷ ۱۸:۴۶

مت واقعا ناراحت شدم و ترسیدم چرا 52 ؟؟؟ 53 تا بزن

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۸ ۰۸:۳۱

با اقتدارملت ایران: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.ما مرد جنگیم وتا آخر ایستاده ایم.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۸ ۰۹:۳۵

باید به سمت بمب اتم رفت ...ثابت شده که انها از هیچ گزینه ایی که قواننین بین المللی میگوید پیروی نمی کنند ...وسلام ختم کلام ....

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۰۷:۱۶

مرگ برآمریکا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۲۳:۱۴

دوست دارم با دستهای خودم بکشمش و با تبر تکه تکه اش کنم.سپس آنها را در توالت بریزم...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۳:۳۷

مرگ بر ترامپ تروریسم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۲۱:۰۶

مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان ؟دمکراسی امریکایی در حال حاضر در عراق وافغانستان وسوریه ولیب عملیاتی شده است و ما نمی خواهیم کشورمان جولانگاه موساد و داعش وتکفیری ها وبلک واتر و سی فور اس و ؟بشود

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۲۳:۱۵

مرگبرآمریکا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۹ ۲۰:۳۲

ترامپ خودشو یه حرام زاده نامیده، حرف دیگری نمی ماندکه ما بزنیم.