• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101511840
  • خبرنگار : 30054

راه‌اندازی باشگاه مشتریان

کارت پرداز

مردم همواره سعی می‌کنند برای خرید از هر فروشگاهی به‌عنوان مشتری ثابت و به‌قول‌ معروف مشتری همیشگی و وفادار شناخته شوند، زیرا متقابلاً حس وفاداری بیشتری نسبت به فروشگاه خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت کارت پرداز، کسب‌وکارها نیز به دنبال وفادار کردن مشتریان خود هستند. آن‌ها می‌خواهند وقتی مشتری برای اولین باز به مغازه‌شان سر زد؛ دلیلی برای برگشتن و خرید دوباره داشته باشد. پس باید راهکاری برای وفادار کردن مشتریان، ثبت گزارش‌های خرید و مدیریت کردن مشتریان خود داشته باشند.

راه‌ اندازی باشگاه مشتریان تنها راهکار درست برای مدیریت کردن مشتریان است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان تمامی مشتریان را در یک محیط مجازی کنار یکدیگر قرارداد. کارت پرداز یکی از شرکت‌هایی است که تمرکز در بخش طراحی و فرهنگ‌سازی سیستم باشگاه مشتریان گذاشته است. این نرم‌افزار اقدامی برای رشد کسب‌وکارهاست.

ویژگی‌های نرم‌افزار باشگاه مشتریان

اگر می‌خواهید یک سیستم کامل باشگاه مشتریان راه‌اندازی کنید باید با جزئی‌نگری لیست امکانات آن را بررسی کنید.

کارت پرداز مجموعه‌ای از این ویژگی‌ها را در یک نرم‌افزار گردآوری کرده است:

۱. تحت وب بودن نرم‌افزار و بدون نیاز به نصب

۲. امکان ثبت اطلاعات مختلف مشتری

۳. ارسال پیامک خوش‌آمد گویی

۴. ناحیه کاربری اختصاصی برای مشتری

۵. امکان دسته‌بندی مشتریان در قالب گروه و ارتقا اتوماتیک بین گروه‌ها

۶. قابلیت تعریف کالا و خدمات

۷. ارائه امتیاز، اعتبار و تخفیف به مشتریان بر اساس خرید کالا و خدمات

۸. صدور فاکتور

۹. بازاریابی شبکه‌ای

۱۰. کارت هدیه

۱۱. قابلیت ارائه تخفیف بیشتر برای کالا و خدمات

۱۲. قابلیت ارزش‌گذاری روزهای هفته و تخفیف بیشتر برای یک روز مشخص در هفته

۱۳. قابلیت تعریف همکار درفروش و تعیین درصد همکاری

۱۴. ارسال پیامک به مشتری در مناسبت‌های مختلف

۱۵. ایجاد نظرسنجی و امتیازدهی به نظرات مشتریان

۱۶. امکان درج اخبار و رویدادها برای مشتریان

۱۷. سیستم جامع گزارش‌گیری

۱۸. مقایسه گزارش‌های هفتگی و ماهانه

۱۹. گزارش‌گیری از افرادی که در یک بازه زمانی مشخص خریدی نداشته‌اند و برنامه‌ریزی برای آن‌ها

۲۰. قابلیت شارژ مناسبتی اعضا گروه

۲۱. پشتیبانی بر خط و سیستم تیکتینگ

۲۲. قابلیت تعریف اپراتور و شعبه رایگان و نامحدود

۲۳. قابلیت درج کارت مفقودی و صدور کارت اعتباری جدید برای مشتری

هر مجموعه‌ای با توجه به نیاز خودش می‌تواند طرح‌های مختلفی را پیاده‌سازی کند؛ و از امکانات ذکرشده در راستای تحقق اهدافشان استفاده کنند.

سیستم گزارش‌گیری باشگاه مشتریان

بدون آمار و ارقام هیچ برنامه درست و کاربردی نمی‌توان داشت. یکی از کاربردهای مهم باشگاه مشتریان گزارش‌های دقیق و کاربردی است. آمار فروش، آمار مشتریان و سفارش‌ها و کالاها و مشتریانی که در یک بازه زمانی از شما خرید نداشته‌اند همه این گزارش‌ها دستیارانی برای شما خواهند بود تا بتوانید تصمیم درست را اتخاذ کنید.

امکانات لازم برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان

سایت https://customer-club-software.ir/ راهنمایی کامل برای نحوه راه‌اندازی باشگاه مشتریان است؛ اما به‌طور خلاصه روند کار باشگاه مشتریان به این شکل خواهد بود که: کارت‌های هوشمند پی‌وی‌سی تنها قادر به ذخیره‌سازی یک کد روی کارت هستند. همه تراکنش‌ها و تنظیمات در سیستم نرم‌افزاری پیاده‌سازی می‌شود؛ و کد مشتری روی کارت باشگاه مشتریان کدگذاری می‌شود. هنگام کشیده شدن کارت روی ریدر کارت مگنت کدی که روی کارت ذخیره‌شده است خوانده می‌شود و مشتری در سیستم شناسایی می‌شود.

سپس می‌توانید خریدها و تراکنش‌های موردنظر را برای مشتری ذخیره کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.