• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98101511938
  • منبع : سازمان قضایی نیروهای مسلح

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور

برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور

به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی مراسم‌هایی بزرگداشتی در سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع کثیری از فرماندهان ارشد نظامی، مسئولان قضایی و اداری کردستان در حسینیه شهید قدوسی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی جعفرنژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم، با بیان این که سردار سلیمانی مصداق آیه شریفه «أشداءُ علَی الکُفارِ و رُحماءُ بَینَهم» بود، گفت: شهید سلیمانی در عین صلابت در برخورد با بیگانگان متجاوز، قلبی مهربان و رئوف داشت و دارای شخصیتی کاریزما بود.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی علاوه بر مقبولیتی که در اکثر نقاط دنیا داشت، برای ترویج صلح در دنیا و ایجاد آرامش در مناطق ناامن سوریه، عراق و محو داعش، زحمات قابل توجهی کشید و در بین پیروان مکاتب، آئین‌ها و مذاهب مختلف به داشتن خلق نیکو و ساده‌زیستی شهره بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: گرچه تا قبل از شهادت جایی ذکر نشد اما سردار شهید، هیچگاه برای مأموریت هایی که در خارج از کشور به عنوان فرمانده سپاه قدس انجام وظیفه می کرد، حقوقی از بیت المال دریافت نکرد.
در ادامه، حاضران در این مراسم با مرثیه خوانی مداح اهل بیت در سوگ سردار رشید اسلام گریستند.

شنیدن خبر شهادت سردار را برای هر ایرانی سخت است

همچنین به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبودی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد.

محمد حنیفه نظری رئیس سازمان قضایی استان در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی این حرکت ذلیلانه را نشان از ضعف و درماندگی دشمنان اسلام و ایران دانست و خاطر نشان کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک رزمنده تمام عیار و یک مدافع بی بدیل برای اسلام و ایران بود و در تمامی دوران خدمت با تمام توان در خدمت نظام و رهبری بود.

وی شنیدن خبر شهادت سردار را برای هر ایرانی سخت دانست و افزود: این شهید والا مقام به حق خود که شهادت بود رسید و دشمن بداند راه او مستحکم‌تر و با شتاب بیشتر ادامه خواهد داشت.

شهادت سردار سلیمانی منشأ تحولات شگرف در جهان اسلام خواهد بود

همزمان با عروج ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و معاون فرمانده بسیج مردمی عراق ابومهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد هاشم زاده معاون قضایی سازمان قضایی استان در این مراسم، شهید سلیمانی را نمونه بارز یک انسان انقلابی که تمام وجود خود را فدای راه اسلام کرد، دانست و اظهار داشت: عنوان مالک اشتر زمان، زیبنده نام این فرمانده شجاع و لایق است.

وی اظهار داشت: در مکتب اسلام شهادت، پاداش مجاهدانی است که از حد اعلای اخلاص در عمل برخوردارند و به سبب همین اخلاص، فرشتگان آسمان از اهالی زمین به ملاقات این بندگان راغب تر هستند.

هاشم زاده افزود: هر چند فقدان این سردار سپاه اسلام ضایعه ای جبران ناپذیر به شمار می آید لکن یقیناً شهادت ایشان منشأ تحولات شگرف در جهان اسلام و تثبیت هرچه بیشتر وحدت در میان صفوف مظلومان برای مبارزه با مستکبران خواهد شد.

او را باید مالک اشتر زمان بدانیم

همزمان با عروج ملکوتی سردار رشید اسلام و قرآن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و معاون فرمانده بسیج مردمی عراق ابومهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمسعود موسوی رستگار مدیر دفتر دادگاه نظامی استان در این مراسم گفت: شهید سلیمانی نماد عینی صلابت، قدرت، ایمان، مردمداری، ایستادگی، ولایتمداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار بود.

وی افزود: این شهید سرفراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بر حسب ضرورت و وظیفه دینی و انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف به دفاع از دین و ارزش های انسانی و انقلابی پرداخت.

موسوی رستگار با تاکید بر روحیه شجاعت و ولایتمداری شهید سلیمانی اظهار داشت: او را باید مالک اشتر زمان بدانیم که هیچگاه از خط ولایت و دین جدا نشد و عاقبت در این مسیر الهی جان خود را تقدیم آموزه های معنوی و دفاع از حریم ولایت کرد.

وی گفت: وظیفه مردم و مسئولان است راه آن شهید والامقام را که ایستادگی در برابر استکبار جهانی به سرگردگی آمریکاست، ادامه دهند.

خون شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و حامیان اوست

مراسم گرامیداشت یادو خاطره سردار پرافتخار اسلام شهید قاسم سلیمانی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان برگزار شد.
رحیم یونسی زرینی رئیس سازمان قضایی استان در این مراسم گفت: اوضاع امروز مکتب تشیع نسبت به گذشته متفاوت است و خون شهدا باعث برکت شده و دشمنان را به هراس انداخته است.

وی افزود: اگر امروز اعلام کنند چه فردی می‌خواهد انتقام شهید سلیمانی و همرزمانش را بگیرد، صدها هزار نفر اعلام آمادگی می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی استان گفت: خون این شهید موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و حامیان اوست و جوانان مومن و انقلابی راه او را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: راه شهید سلیمانی در مسیر اهداف جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان ادامه دارد و انقلاب اسلامی قوی تر از همیشه به راه عزت بخش خود پایبند است.

اخلاص شهید سلیمانی باعث محبوبیت این مرد بزرگ بین اقشار مختلف مردم بود

مراسم گرامیداشت شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید قاسم سلیمانی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی رئیس سازمان قضایی استان در این جلسه گفت: شهادت، آرزوی همیشگی سردار سلیمانی بود که در پیدا و پنهان و در موقعیت های مختلف آن را به زبان می آورد و برای رسیدن به آن دست از مجاهدت برنداشت تا به خواسته قلبی خود رسید.

وی افزود: اخلاص این مرد بزرگ باعث محبوبیت وی بین اقشار، طوایف و قبائل مختلف در کشور و محور مقاومت شده است.
زارعی با اشاره به اینکه در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی منتظر معجزه حضور بی نظیر مردم باید باشیم، گفت: شهادت ایشان برکت زیادی را به همراه خواهد داشت و به عنوان یک حادثه تاریخی باعث وحدت و انسجام نظام اسلامی و نزدیکی هر چه بیشتر عناصر جبهه مقاومت خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی استان تصریح کرد: دست خدا انتقام سختی از عوامل شهادت این سردار رشید اسلام خواهد گرفت و ایران اسلامی آنقدر به رشد و بالندگی سیاسی و نظامی رسیده است که بتواند در مقابل آمریکا بایستد.

وی با اشاره به اینکه استکبار به هیچ قانونی پایبند نیست، گفت: برای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی قوانین بین المللی معنایی ندارد و اگر فرصت پیدا کنند خارج از عرف دیپلماتیک و نظامی به بدترین جنایات دست خواهند زد.

زارعی اظهار داشت: متاسفانه عده ای فکر می کنند در این موقعیت که دشمن صحبت از مذاکره می کند دست از خباثت خود برداشته است؛ تجربه نشان داده ذات خبیث دشمن به هیچ وجه قابل تغییر نیست و هیچ اصولی را نمی پذیرد.

همچنین در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و معاون فرمانده بسیج مردمی عراق ابومهدی المهندس در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس، رسول کریمی دادستان نظامی استان ترور حاج قاسم سلیمانی را جنایت روشن آمریکا دانست و وعده انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را داد.

مشابه چنین مراسمی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی نیز برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha