• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۰۷:۲۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98101612063
  • منبع : نمایندگی قزوین

معاون سیاسی سپاه استان قزوین:

انتقام از آمریکا یک مطالبه عمومی است

انتقام از آمریکا یک مطالبه عمومی است

ایسنا/قزوین معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: موضوع انتقام از آمریکا یک مطالبه عمومی است که مردم با تمام قدرت و عقلانیت این مطالبه را دارند مردم باید صبور باشند چراکه پاسخ آنان دشمنان در زمان و مکان مناسبی داده خواهد شد.

الماس پویامنش، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سردار سلیمانی ولایت‌پذیر محض بود و آن‌هایی که از ولایت تبعیت دارند در قلوب مردم جای می‌گیرند.

وی ادامه داد: روحیه استکبارستیزی در سردار سلیمانی موج می‌زد، وی مردی با اخلاق بود و غیرت علوی داشت، انسانی با صلابت و شجاع بود که از قدرت‌های بزرگ جهان هراسی نداشت و خطر را با جان‌ودل می‌خرید.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین عنوان کرد: سردار سلیمانی با ایمان کامل به جنگ می‌رفت و در یک کلام با صلابت بود و در حال حاضر الگوی تمام جهان به شمار می‌رود؛ ترامپ گمان می‌کرد با یک فرد رقابت می‌کند و تمام هم‌وغمش این بود که سردار سلیمانی را از بین ببرد ولی سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک اندیشه و جریان در منطقه بوده و هست.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی تنها قهرمانی است که علیه تروریسم و برای مقابله با آنان به پا خاست و این برای آمریکایی‌ها سخت بود، در حال حاضر منطقه خاورمیانه آرامش خود را مدیون فداکاری حاج قاسم سلیمانی است.

راه حاج‌قاسم هرگز متوقف نمی‌شود

پویامنش اشاره کرد: آمریکایی‌ها از شکار پهباد و توقیف نفتکش به درد آمده بودند ولی نمی‌دانند که با این اقدامشان انتقام سختی در انتظار آنان است راه حاج‌قاسم هرگز متوقف نمی‌شود و این راه با قدرت ادامه دارد.

وی گفت: تقویم این روزها و شب‌ها را به خاطر می‌سپارد و هرگز فراموش نخواهد کرد شب زمستانی سیزدهم دی در تاریخ سیاه‌پوش خواهد ماند و این روز برای همیشه ما را بیدار نگاه می‌دارد؛ درست است که امروز سردار سلیمانی در بین ما حضور ندارد اما رسم سلیمانی رایج‌ترین رسمی است که در دنیا می‌ماند و ما همچنان ادامه‌دهنده راه وی هستیم.

انتقام سختی پیش روی آمریکایی‌هاست

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها دچار یک وحشت شده‌اند و می‌دانند این انتقام از وجود پلید آن‌ها گرفته خواهد شد، آن‌ها نمی‌خواهند ضعف و سستی خود را بروز دهند آمریکا، رسانه‌ها و مقامات آن‌ها بدانند که انتقام سختی پیش روی آن‌ها است.

وی گفت: سردار سلیمانی با تروریسم مقابله کرد، در حالی است که دشمنان به این نکته اشاره نمی‌کنند که سردار در شکست داعش نقش ارزنده‌ای را داشته است.

پویامنش اظهار کرد: موضوع انتقام از آمریکا یک مطالبه عمومی است که مردم با تمام قدرت و عقلانیت این مطالبه را دارند اما ملت باید صبور باشند زیرا پاسخ دشمنان در زمان و مکان مناسبی داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیان خود شهید سردار سلیمانی را چهره بین‌المللی مقاومت معرفی کرده‌اند به همین جهت آزادیخواهان همه نقاط دنیا خونخواه او خواهند بود و موج تازه‌ای از بیداری اسلامی مبتنی بر تفکر مقاومت به وجود می‌آید که تداوم‌بخش و انگیزه‌بخش خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند همه دوستان و همه دشمنان بدانند حاج قاسم یک فرد نبود بلکه نشان‌دهنده یک تفکر اصیل و ناب بود که آگاهانه در سطح منطقه نقش خود را ایفا می‌کرد و اکنون پس از شهادت او کشورمان نه‌تنها دچار ضعف نشده بلکه خون شهیدان به‌عنوان پیشران این کشور بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha