• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98101612482

همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی انجام می‌شود؛

استقرار موکب‌های اربعین فارس در کرمان

استقرار موکب‌های اربعین فارس در کرمان

ایسنا/فارس رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از برپایی موکب‌های اربعینی این استان در کرمان به‌منظور خدمت‌رسانی به سوگواران شرکت‌کننده در مراسم تشییع سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

اسکندر قاسمی، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، با اشاره به برپایی موکب‌های اربعینی استان فارس در شهر کرمان، خاطرنشان کرد: به‌منظور خدمت‌رسانی مناسب و مطلوب به مردم ولایتمدار ایران اسلامی که جهت شرکت در این مراسم باشکوه به استان و شهر کرمان سفر می‌کنند، این موکب‌ها برپا می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه این موکب‌ها از امروز در شهر کرمان فعالیت خود را آغاز می‌کنند، گفت: تاکنون ۹ موکب اربعینی استان فارس در شهر کرمان مستقر شده و به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

وی گفت: این موکب‌ها شامل موکب صاحب‌الزمان(عج) شیراز،‌ شهدای ارباب شهرستان کوار،‌ فاطمیون مظفری شهرستان کوار، شهید جابر شهرستان مرودشت، باب‌الحوائج شهرستان مرودشت، امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان،‌ خدام الحسین(ع) شهرستان سپیدان،‌ اباصالح المهدی(عج) شهرستان اقلید و امام رضا(ع) نظام‌آباد شهرستان اقلید هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه خبرهای تکمیلی در زمینه خدمت‌رسانی موکب‌های اربعینی در کرمان متعاقباً اعلام خواهد شد، سردار سپهبد سلیمانی را نمادی از مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و رشادت دانست که برای همیشه به عنوان یک اسطوره جاودانه شد.

اسکندری با تأکید بر اینکه خط سردار سپهبد قاسم سلیمانی قطعاً بعد از شهادتشان هم با قوت ادامه خواهد یافت، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی بناست که در شهر کرمان برگزار شود لذا بدین مناسبت در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس نیز برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha