• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98101612569
  • منبع : بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

سراسر عالم آمریکا را محکوم می‌کنند

سراسر عالم آمریکا را محکوم می‌کنند

ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در سراسر عالم همه امریکا را محکوم می‌کنند، رسالت ما دلسوزی برای آرمان‌های انقلاب و حرکت در راستای گرفتن انتقام خون سردار از آمریکای جهانخوار است و باید از موجی که به نفع اسلام ایجاد شده استفاده کنیم.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست ستاد نهضت مردمی پاسداشت سردار مقاومت در بوشهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام اظهار کرد: این سردار گرانقدر در دوران حیات خود برای پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد و شهادت ایشان باعث ‌شد همه خون‌ها به جوش بیایند و موج عظیمی از خشم و انزجار جهان اسلام نسبت به استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار ایجاد شود.

وی با اشاره به شرایط وخیم آمریکا افزود: امروز بهترین شرایط برای شکست دشمن فراهم شده و کسانی که تا دیروز چشم به سوی امریکا داشتند و به دنبال رضایت امریکا بودند امروز متوجه شدند که باید کار را تمام کرد و با ایجاد تمدن بزرگ اسلامی ضربه نهایی را به دشمن وارد کرد.

این مسئول با اشاره به شرایط حساس کنونی و لزوم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بر لزوم بصیرت افزایی و حرکت در راستای تبیین فرامین مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برکت خون حاج قاسم در پیروزی نهضت اسلامی تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی موجی از وحدت در جهان اسلام ایجاد کرده که این امر برکات متعددی برای جهان اسلام در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری که در آن از عبارت انتقام سخت یاد شده، گفت: این فرمایش مقام معظم رهبری یعنی اینکه ما ضربه خود را به دشمن خواهیم زد و در این مسیر باید آگاه باشیم که تک تک ما از ولی امر خود دفاع کنیم و آماده عمل به فرامین معظم‌له باشیم و هر کس به مقتضای کار خودش یک فراخوان و نهضت عمومی در کشور راه بیاندازد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه الان در سراسر عالم همه امریکا را محکوم می‌کنند، تاکید کرد: رسالت ما دلسوزی برای آرمان‌های انقلاب و حرکت در راستای گرفتن انتقام خون سردار از آمریکای جهانخوار است و باید خانه به خانه ورود پیدا کنیم و از موجی که به نفع اسلام ایجاد شده استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha