• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98101712866
  • منبع : نمایندگی قزوین

رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه سوره:

شهید «سردار سلیمانی» قافله‌سالار مبارزه با امپریالیسم است

شهید «سردار سلیمانی» قافله‌سالار مبارزه با امپریالیسم است

ایسنا/قزوین رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه سوره گفت: سردار سلیمانی درک درستی از فرهنگ شهادت داشت به همین دلیل راه شهدای کربلا را ادامه داد و به شهادت رسید و قطعاً سردار سلیمانی قافله‌سالار مبارزه با امپریالیسم جهانی است.

امیدعلی مسعودی رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه سوره در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت جذاب و کاریزماتیک داشت و در هیچ حزبی نبود و مردمی رفتار می‌کرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در عملیات نظامی صلابت و قدرت داشت و علیه داعش عملیات‌های مختلفی انجام داد، سردار شهید سلیمانی در یک زمان‌بندی اعلام کرد که طی سه ماه داعش بر روی کره زمین وجود نخواهد داشت و این نشان از عملکرد و نظم این شهید والامقام داشت.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه سوره با اشاره به اینکه سردار سلیمانی موردعلاقه دوست و دشمن بود، خاطرنشان کرد: ترامپ دستور شهادت وی را صادر کرد چون حضور سردار سلیمانی برای آن‌ها دردسرساز بوده است.

وی با اشاره به اینکه مظلومیت سردار سلیمانی باعث شده اختلافات کنار رود و همه کنار هم قرار گیرند، عنوان کرد: در چند شب گذشته جمعیت عظیمی در کرمان و سایر شهرها به خیابان آمدند و برای ایشان عزاداری کردند، در کرج خیلی‌ها با پرچم به خیابان آمدند درصورتی‌که در حوادث آبان‌ماه اغتشاشگران در کرج به خیابان‌ها آمده بودند تا آشوب به پا کنند ولی در دی‌ماه و به برکت خون سردار سلیمانی شاهد اتحاد مردم هستیم.

مسعودی تصریح کرد: همکاران سردار شهید سلیمانی در حوزه کارهای نظامی باید از تجربیات این شهید بزرگوار استفاده کنند، اخلاق وی هم می‌تواند الگویی برای همه ما باشد چراکه فردی با درجه سرداری وقتی مردم را می‌دید بدون توجه به مقام و مرتبه اظهار محبت می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی و فرزندانش هیچ آلودگی سیاسی اقتصادی و فرهنگی نداشتند و این می‌تواند الگویی برای همه ما و مسئولان باشد، سردار سلیمانی درک درستی از فرهنگ شهادت داشت به همین دلیل راه شهدای کربلا را ادامه داد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و قطعاً سردار سلیمانی قافله‌سالار مبارزه با امپریالیسم جهانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha