• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98101713552
  • خبرنگار : 30054

نرم‌افزار موبایلی دستیار دیجیتال رفاه به بهره‌برداری رسید

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه در تداوم ارائه محصولات خلاقانه و خدمات نوآورانه مبتنی بر فناوری اطلاعات، خدمت جدید نرم‌افزار موبایلی «دستیار دیجیتال رفاه» را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و با محوریت بهره‌گیری از صدا به‌عنوان ابزار تعاملی مناسب با مشتریان ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان ورود به سامانه از طریق اثرانگشت یا گفتن رمز عبور علاوه بر روش متداول واردکردن رمز، امکان تشخیص و پردازش فرمان‌های صوتی کاربر، تعامل گفتگویی با کاربر برای دریافت داده‌های ورودی از وی بدون نیاز به تایپ آن‌ها، امکان بیان گفتاری اطلاعات مورد درخواست کاربر و استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به‌عنوان بارکد خوان برای تشخیص اطلاعات قبوض شرکت‌های خدماتی از قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایلی است.

دارندگان کارت‌های بانک رفاه قادر خواهند بود، ضمن تعامل گفتاری و بیان دستورات موردنظر از خدمات ارائه‌شده در این نسخه از نرم‌افزار همچون دریافت موجودی، مشاهده سه گردش آخر، انجام عملیات کارت به کارت (با مبدأ بانک رفاه و مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی، پرداخت حق بیمه کارفرمایان، پرداخت قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی، خرید شارژ تاپ آپ تلفن همراه، نیکوکاری (کمک به مراکز خیریه) و دریافت کد شبا بهره‌مند شوند.

نسخه ۱.۰.۱ این نرم‌افزار موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید با مراجعه به پورتال اطلاع‌رسانی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir قابل دریافت است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.