• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98101713569
  • منبع : بوشهر

مردی که هیچگاه پشت میز دیده نشد...

مردی که هیچگاه پشت میز دیده نشد...

ایسنا/بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصی بود که هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه‌ها و بیابان‌های برون‌مرزی برای حفظ کشور و تامین امنیت و آرامش مردم منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.

علی احمدی‌زاده با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: واقعا ایران یک در گرانبها و یکی از ستون‌های خود را از دست داد، هرچه از شهید سلیمانی بگوییم کم است. گفتن از ایشان سخت است و از دست دادن ایشان باورکردنی نیست.

وی ضمن محکوم خواندن اقدام تروریستی ارتش آمریکا، افزود: سردار سلیمانی شخصی بود که هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه‌ها و بیابان‌های برون مرزی برای حفظ کشور و نظام و تامین امنیت و آرامش مردم منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، این مسئول تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسمات تشییع و بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی در خوزستان، مشهد، قم، تهران، کرمان و سایر استان‌ها و شهرهای کشور ایران و همچنین ابراز همدردی مسلمانان جهان مایه افتخار جهان اسلام است، جمعیت بی‌نظیری که تنها به دلیل وحدت و عشق و علاقه به نظام و به خونخواهی سردار دل‌ها حضور یافته‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان اینکه روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در آغوش ارواح طیبه شهدا آرام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هرچه داریم از ایشان و رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای امنیت است که باید قدردان این از خودگذشتگی ها و ایثار خالصانه باشیم. ان‌شالله بتوانیم راه ایشان را ادامه داده و به تاسی از این سردار بزرگ و پرافتخار همواره در مسیر حق و حقیقت گام برداریم.

احمدی‌زاده با اشاره به پیام رهبری و ادامه راه خط جبهه مقاومت ادامه داد: حاج قاسم کوه به کوه و بیابان به بیابان و کشور به کشور به دنبال شهادت بود تا عاقبت صبح آدینه و در پی اقدام ناجوانمردانه ترور توسط نیروهای ارتش آمریکا به لقاءالله و سیدالشهدا پیوست و آسمانی شد.

وی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی عزیز خط بطلانی بر ظلم استعمار و گردنکشی‌ها و پایان تجاوزات استکبار جهانی در سطح منطقه خواهد بود. با اتکال به حق تعالی و رهنمون‌های مقام معظم رهبری راه مقاومت ادامه دارد و تمام مسلمانان جهان به خونخواهی این چهره بین‌المللی مقاومت برمی‌خیزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha