• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98101713728
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

همرزم سردار سلیمانی:

سردار سلیمانی نمونه یک انسان آزادی خواه بود

سردار سلیمانی نمونه یک انسان آزادی خواه بود

ایسنا/اصفهان همرزم سردار سلیمانی گفت: کاری که آمریکایی ها برای ترور سردار شهید سلیمانی انجام دادند خارج از قواعد جنگی بود و نهادهای بین المللی باید آن را محکوم کنند.

مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور باشکوه مردم چادگان و سخنرانی سردار صالحی از همرزمان شهید سلیمانی شامگاه سه شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع چادگان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سردار جواد صالحی گفت: خلق همه ما در جهت سنت های الهی بوده و هر کس اینگونه عمل کند آرامش نصیب وی خواهد شد.

همرزم شهید سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: در هر موقعیت حساس و غیرحساسی همه باید تابع ولایت فقیه باشیم و این موضوعی است که مطلق برای همه معنا پیدا می کند.

صالحی ادامه داد: کاری که آمریکایی ها برای ترور سردار سلیمانی انجام دادند خارج از قواعد جنگی بود و نهادهای بین المللی باید آن را محکوم کنند.

همرزم سردار سلیمانی، افزود: آنها با ترور شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که جانشین فرمانده نیروهای مردمی عراق و از عصاره خود مردم بود، یک حرکت بزدلانه انجام دادند.

صالحی، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را نمونه یک انسان آزادی خواه دانست و تصریح کرد: کمترین خون بهای سردار شهید سلیمانی و همرزمان ایشان پایان دادن به حضور نحس آمریکایی ها در منطقه  است.

وی گفت: باید انتقام سختی در برابر این حرکت جنایتکارانه از دولت آمریکا گرفته شود.

همچنین امام جمعه چادگان با بیان اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی عطش شهادت داشت، گفت: سردار سلیمانی اوج لذت این عطش را به  افراد بسیاری انتقال داد و دیگران را تشنه شهادت کرد.

حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی با تاکید بر اینکه سرمایه عمر آدمی قطعا تمام شدنی است، افزود: خدای متعال سعادت شهادت را به کسی می دهد که روح بزرگی داشته باشد و سردار شهید سلیمانی نمونه بارز چنین شخصی است.

امام جمعه چادگان گفت: مردم و ملت ایران منتظر انتقام این جنایت بزرگ هستند تا بلکه دلشان ذره ای آرام گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha