• چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۰۶:۴۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98101813812
  • خبرنگار : 71489

/انتقام سخت/

سردار کوثری: آمریکا بداند هیچ نقطه‌ای در منطقه در هیچ زمانی برایش امن نیست

سردار کوثری: آمریکا بداند هیچ نقطه‌ای در منطقه در هیچ زمانی برایش امن نیست

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا در پی شهادت سپهبد سلیمانی گفت: آنها خیال میکردند پایگاه هایی که در منطقه دارند برای همیشه امن است، اما باید بدانند که اینجا دیگر برای شان در هیچ زمانی امن نیست.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و تعدادی از هم‌رزمان او و موشک باران یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا درعراق (پایگاه عین الاسد) با تاکید بر اینکه آمریکایی ها باید نیروهای خود را ازمنطقه خارج کنند؛ چراکه ملت ها و کشورهای منطقه این خواست را دارند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند در برابر این خواست مردم منطقه  پافشاری کنند؛ لذا این گام نخستی است که از طرف ایران برداشته شد.
وی با بیان  اینکه «مسئولین سیاسی آمریکا نباید عقل خود را دست ترامپ قمارباز دهند»، افزود: اگر ترامپ برای ملت آمریکا مفید بود، قطعا دست به چنین کارهایی نمیزد چراکه همه کارهایی که میکند بر خلاف قوانین بین الملل است و اکثر بالاتفاق مردم آمریکا این چنین نمیخواهند.

کوثری با بیان اینکه منطقه باید در اختیار مردم منطقه باشد و آمریکا هم باید از جنگ افروزی دست بردارد، گفت: اگر آمریکایی ها بخواهند دست به اقدام دیگری بزنند قطعا از طرف خیلی از مسئولان آمریکا موافقت نمیشود چون میدانند که ضرر خواهند کرد لذا جلوی این تصمیمات نابجا و شیطانی ترامپ را خواهند گرفت.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تصریح کرد: قطعا بدانند که بخواهند دست به چنین کاری بزنند، خودشان آنقدر پایگاه دارند که این ها قطعاً و یقیناً به آتش کشیده و به ضرر آنها تمام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پایگاه عین الاسد آمریکا ادامه داد: آنقدر اهمیت داشته که الان صدای آمریکایی ها درآمده؛ آنها برای این پایگاه آنقدر هزینه کرده بودند تا بتوانند برای همیشه آن را نگه دارند اما دیدند که آسیب پذیر است. نقاط دیگری هم در حمله موشکی ما مورد اصابت قرار گرفته که انشاالله مسئولین مربوطه درباره آنها اطلاع رسانی خواهند کرد.

کوثری در پایان گفت: آنها خیال می کردند پایگاه هایی که ایجاد کرده اند برای همیشه امن است، در صورتی که با اقدام جنایتکارانه‌ای که منجر به شهادت حاج قاسم و ابومهدی شد بدانند که اینجا دیگر برای شان در هیچ زمانی امن نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha