• چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98101814428
  • خبرنگار : 71234

تسلیت نمایندگان در پی جان‌باختن مسافران هواپیمای اوکراینی

تسلیت نمایندگان در پی جان‌باختن مسافران هواپیمای اوکراینی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای درگذشت مسافران هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا صبح امروز (چهارشنبه) هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. این هواپیما عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بوده و ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه داشته است.

متن پیام تسلیت تعدادی از نمایندگان در پی این حادثه به شرح زیر است:

محمود صادقی نماینده تهران

‏فاجعه‌ی جان باختن بیش از ۷۰  تشییع‌کننده‌ی سردار سلیمانی و بیش از ۱۷۰ سرنشین هواپیمای اوکراینی را به عموم مردم و بازماندگان جان‌باختگان تسلیت می‌گویم. این حوادث تلخ غم فراق آن سرباز وطن و سردار دل‌ها را سنگین‌تر کرد.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران

با غم اندوه و فراوان، در این لحظات غم‌انگیز و تأثرآور، درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان از  سرنشینان بوئینگ 737 تهران-کی‌یف خصوصاً تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در سانحه هوایی را به خانواده این عزیزان و جامعه دانشگاهی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

محمدرضا بادامچی نماینده تهران

‏جان باختن شماری از هموطنان عزیزمان در سانحه‌ هوایی پرواز 737 تهران - کی‌یف داغ عمیقی بر دل مردم ایران‌ نهاد. به خانواده‌های داغدار این سانحه سهمگین تسلیت می‌گویم‌ و از خدای بزرگ رحمت واسعه برای بازماندگان مسئلت می‌کنم. امیدوارم به‌زودی دلایل این فاجعه خونین تشریح شود.

ابوالفض سروش نماینده تهران

سانحه اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که صبح منجر به جان‌باختن تعدادی از هموطنان  شد را به ملت عزیز ایران تسلیت و تعزیت می گویم. از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت الهی و برای خانواده‌هایشان صبر  مسئلت  دارم.

محمدرضا تابش؛‌ نماینده اردکان

حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین و از دست رفتن 176 نفر مسافر و خدمه این پرواز، خاطر همگان را در این روزهایی که اخبار تلخ، به تداوم در فضای کشور در حال وقوع است، بیش از پیش مکدر نمود.

تاثر از رخداد این سانحه هوایی زمانی بیشتر می شود که بدانیم تعدادی از مسافرین این پرواز، دانشجویان ایرانی محصل در خارج از کشور بوده اند که از فرصت تعطیلات سال نو میلادی استفاده کرده و برای دیدار با خانواده های خود راهی کشور شده بودند و اکنون این سرمایه های ارزنده انسانی، در راه عزیمت به محل تحصیل و کسب علم، جان خود را از دست داده اند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به تمامی بازماندگان این سانحه دلخراش و تاکید بر بررسی علت این رویداد، برای تمامی درگذشتگان علو درجات معنوی و آمرزش الهی آرزومندم.

اکبر رنجبرزاده،‌ نماینده اسدآباد و عضو هیات رئیسه مجلس

خبر درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف، موجب تاثر و تالم فراوان شد. اینجانب این ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می‎ نمایم  و از پروردگار متعال برای جان باختگان این حادثه علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم».

پروانه سلحشوری؛ نماینده مردم تهران

سالی سختی‌ست. پر از خبرهای تلخ و نگران‌کننده. جان باختن و آواره شدن هموطنان در سیل و زلزله، شهدای آبان و شهدای نان، شهادت سربازان وطن، و امروز سقوط هواپیما و از دست رفتن مردم و دانشجویان نخبه.

‏به خانواده‌ جان‌باختگان تسلیت عرض می‌کنم. روحشان شاد.

محمدکاظمی؛ نماینده ملایر

جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و نخبگان جوان کشور در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان، غفران واسعه الهی خواهانم.

علیرضا رحیمی نماینده تهران

دوباره ایران داغدار شد.
حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ خطوط هوایی اوکراین و درگذشت همه مسافران و خدمه آن بویژه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان، خبر تلخ این روزهای پرحادثه بود.
ضمن ابراز همدردی، درگذشت این عزیزان را به ملت شریف ایران و خانواده های داغدیده آنها صمیمانه تسلیت عرض مینمایم.

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده تفت و میبد

خبر جان باختن تعدادی از هم وطنان در حادثه هواپیمایی تهران_اوکراین سبب تأسف و تألم شد.

اینجانب این سانحه ناگوار را به همه خانواده‌های داغدار و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و  به خصوص درگذشت چندتن از شهروندان شهرستان‌های میبد و تفت در این حادثه را به خانواده های این عزیزان و مردم شریف تفت و میبد تسلیت عرض می کنم.
غفران الهی و علو درجات را برای آن عزیزان از دست رفته و صبر جمیل را برای بستگان آنها از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

همایون یوسفی؛ نماینده  اهواز

خبر درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف،موجب تاثر و تالم فراوان شد.

اینجانب این مصیبت غم انگیز را به آحاد مردم ایران به خصوص خانواده‌های داغدار این عزیزان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای جانباختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.

سعید باستانی؛ نماینده تربت حیدریه

 سانحه سقوط اندوهبار یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی که منجر به از دست دادن بیش از یکصدتن از هموطنان، به خصوص جمعی از نخبگان و دانشگاهیان ایران شد، اندوه این روزهای ما را  مضاعف کرد.
به خانواده های محترم داغدیده تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات برای عزیزان از دست رفته  و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواهانم.

حسن کامران دستجردی؛ نماینده اصفهان

جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافری تهران -کیف را به عموم هموطنان و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت می گویم.
از درگاه حق تعالی برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha