• پنجشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98101914965
  • خبرنگار : 71605

آخرین آمار از دانشجویان جان‌باخته پرواز کی‌یف

افزایش قربانیان "شریف" و "علم و صنعت"

افزایش قربانیان "شریف" و "علم و صنعت"

علاوه بر دو دانشجوی دانشگاه علم و صنعت ایران که متأسفانه در سانحه سقوط هواپیمای تهران- کی‌یف جان باخته‌اند، روابط عمومی این دانشگاه لیست هفت‌نفره‌ای از قربانیان این حادثه که از دانش‌آموختگان دانشگاه علم و صنعت بودند، منتشر کرده است. همچنین اسامی جان‌باختگان دانشگاه صنعتی شریف در سانحه سقوط هواپیمای اُکراینی به ۱۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علم و صنعت ایران در پیام تسلیت این دانشگاه به مناسبت سانحه سقوط هواپیما، لیست ۹ نفره‌ای از اسامی و دانش‌آموختگان این دانشگاه منتشر کرده که در میان جانباختگان سانحه سقوط هواپیما بوده‌اند.

بر این اساس علاوه بر «محمدحسین ساکت»، دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی راه آهن- ورودی ۱۳۹۴ و «پدرام جدیدی»، دانشجوی انصرافی مقطع دکتری مهندسی عمران- ورودی ۱۳۹۷ که اسامی آن‌ها پیشتر از سوی ایسنا به عنوان درگذشتگان سانحه از دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام شده بود، اسامی زیر به عنوان دانش‌آموختگان این دانشگاه نیز از جان‌باختگان سانحه هستند:

 آقای دکتر پدرام موسوی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق- مخابرات، سال ۱۳۷۳- به همراه ۲ فرزندش

خانم دکتر مژگان دانشمند، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق- الکترونیک، سال ۱۳۷۷(همسر آقای دکتر پدرام موسوی)

آقای رزگار رحیمی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق- مخابرات، ورودی ۱۳۷۹- به همراه کودک و همسرش

آقای ئاروین مرتب، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق- کنترل، سال ۱۳۸۹

خانم پانیذ سلطانی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی مواد و متالورژی- ورودی ۱۳۸۸

خانم فریده غلامی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته طراحی صنعتی- ورودی ۱۳۸۱

خانم آلما اولادی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ریاضیات و کاربردها- ورودی ۱۳۹۰

افزایش جانباختگان دانشگاه صنعتی شریف در سانحه سقوط هواپیمای اُکراینی؛ از ۱۳ به ۱۵ نفر

به گزارش ایسنا، متأسفانه دو نفر به لیستی که از سوی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان جانباختگان سانحه سقوط هواپیما از این دانشگاه منتشر شده بود، اضافه شده که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

۱۴. منصور اثنی عشری اصفهانی ورودی ۱۳۹۱ کارشناسی ارشد مهندسی عمران

۱۵. فائزه فلسفی ورودی ۱۳۷۱ کارشناسی مهندسی مکانیک

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علم و صنعت، این لیست‌ها به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۲:۳۶

از اونجایی که الان فصل تعطیلاته نه درس، حضور این تعداد عجیب از دانشجویان توی یک هواپیما، فقط «فرار خود مغز پندارها» معنی میده. به هر حال فرار، هزینه داره...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۲۱:۱۹

ببند دهنتو

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۲۱:۳۷

خجالت بکش

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۲۲:۰۴

یه نگاه به رشته تحصیلی واز همه مهمتر دانشگاه محل تحصیلاتشان بنداز می فهمی مغز بودند یا خودمغز پندار!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۲۳:۲۷

البته به مغزهایی مثل شما نمی رسند . بالاخره دانشگاههای آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی فارغ التحصیلان فله ای زیادی مثل شما را پرورش دادند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۳:۱۹

ابن همه دانشجو با هم می رفتن اوکرابن چیکار آیا دانشگاه تور تفریحی گذاشته بود

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۴:۱۶

مقصد نهائى عمده اين مسافران كانادا و يا كشورهاى ديگر بوده است.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۴:۲۶

اکثر قریب به اتفاق این دانشجویان یا فارغ التحصیلان دو تابعیتی و مقیم کانادا هستند به همین خاطر دولت کانادا تعداد شهروندان خود را 63 نفر اعلام کرده است. این افراد در تعطیلات سال نو مسیحی به ایران آمده بودند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۵:۰۵

داشتن زندگی راحتی در کانادا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۳:۵۳

چون پرواز مستقیم از تهران به کانادا وجود ندارد، این افراد از تهران به اوکراین و از آنجا به کانادا می رفتند چون در آنجا دانشجو بودند یا ساکن کانادا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۴:۳۷

یه عده که نه میدونن دانشگاه های خارج چه جورن نه میدونن تعطیلات چیه نه خبر دارن پرواز غیر مستقیم یعنی چی مزان اینجا اظهار فضل میکنن ایسنا هم نظر توهین آمیزشون رو میذاره. ظاهرا به عنوان یه خبرگزاری هیچ خط قرمزی در حفظ احترام افراد ندارین. اصولا به خاطر همین بی ارزش دونستن علم و عالم تو جامعه است که این افراد مجبورن تا اون سر دنیا برن. خلاصه که این عزیزان تعطیلات کریسمس از کانادا اومدن کشورشون و خانواده شون رو ببینن و آخر تعطیلاتم با پرواز غیر مستقیم داشتن میرفتن اوکراین و از اونجا به کانادا که این سانحه رخ داد. فهمش نباید زیادم سخت باشه.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۰ ۰۹:۴۰

خواهر من اگر این جماعت فهم داشتند،که روزگار ما این نبود...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۷:۵۰

از سالها قبل دولت کانادا در حال جمع اوری نخبگان دانشگاههای ایران است و بسیار موفق هم بوده است. به هر حال دنیای رقابت است اگر دستگاههای داخل کشور برای انها شرایط مناسبی ایجاد کنند خوب مسلم است در اینجا به ادامه کار می پردازند.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۷:۵۳

روحشان شاد. لطفا نظرات توهین آمیز را حذف نمایید ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۸:۱۲

دانشگاه های خارجی باز این همت را داشتند که پرچم های خود را نیم افراشته کنند. دانشگاه های ما چه ... کردند؟ بعدش هم هرکسی آزاد است که در هرجا که می خواهد زندگی کند. لطفاً وامانده های به تقصیر اظهار نظر نکنند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۱۹ ۱۹:۱۵

از ایسنا انتظار میرفت درک بهتری از موضوع نخبگی و تحصیلات تکمیلی داشته باشه و پیام های تنگ نظرانه و کوته بینانه ای که نمک به زخم هزاران نفر بازماندگان این عزیزان میپاشه رو نشر نده. لطفا نظرات توهین آمیز به جامعه دانشگاهی و نخبه ایران رو پاک کنید.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۰ ۰۲:۱۶

متاسفم براى اون دسته كسانى كه از رفتن هم ميهنانشون خوشحالند اينجا اگر مخالف عقايد اين اقايون باشى حق زندگى ندارى همون بهتر كه رفتند چه اون دنيا چه اونطرف دنيا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۰۱:۰۲

تعداد دانشجویان ایران درصدش هفتاد درصد از کانادا بیشتره و اکثر آنها در همه جا جذب میشن چرا فکر عده ای اینقدر غرب زده است.