• جمعه / ۲۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98102015359
  • خبرنگار : 71600

پرفروش ترین برندهای لوکس ۲۰۱۹

برند

سال ۲۰۱۹ برای تولید کنندگان محصولات لوکس سال بسیار خوبی بود و انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۵ ارزش بازار کالاهای لوکس به ۴۴۵ میلیارد دلار برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس بیزینس، سال ۲۰۱۹ برای تولید کنندگان محصولات لوکس سال بسیار خوبی بود و میزان فروش برندهای مطرح با وجود جنگ تجاری به لطف افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در بین جوانان با رشد محسوسی مواجه شد. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۵ ارزش بازار کالاهای لوکس به ۴۴۵ میلیارد دلار برسد.

در ادامه با ۱۰ برند لوکس سال ۲۰۱۹ آشنا می‌شوید:

۱- لوئی ویتون

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس فرانسوی به ۱۵.۵ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد بیشتر شده است. 

۲- کریستین دیور

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس ایتالیایی به ۴.۳ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد بیشتر شده است. 

۳- شنل

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس فرانسوی به ۱۱.۱ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۵ درصد بیشتر شده است. 

۴-گوچی

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس ایتالیایی به ۲.۳۷ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷ درصد بیشتر شده است. 

۵- هرمس

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس انگلیسی به ۳.۲۸۴ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر شده است.

۶- رولکس

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس سوئیسی به ۵.۱ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر شده است. 

۷- جورجیو آرمانی

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس ایتالیایی به ۲.۳ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد بیشتر شده است. 

۸- تیفانی

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس آمریکایی به ۱.۰۱ میلیارد دلار افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد بیشتر شده است. 

۹- پرادا

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس ایتالیایی به ۱.۷۳ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش درصد کمتر شده است. 

۱۰- بالنچیاگا

در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این برند لوکس اسپانیایی به ۱.۱۲ میلیارد یورو افزایش یافته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد کمتر شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.