• جمعه / ۲۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98102015534
  • منبع : نمایندگی ایلام

امام جمعه ایلام:

شهادت سردار سلیمانی به خروج آمریکا منجر خواهد شد

شهادت سردار سلیمانی به خروج آمریکا منجر خواهد شد

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام انتقام واقعی سردار سلیمانی را خروج آمریکا از منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین" اله نور کریمی تبار" در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن جمعی از هموطنان در مراسم تشییع شهید والامقام قاسم سلیمانی اظهار کرد : شهید سپهبد سلیمانی با شکست دادن گروه های تروریستی که آمریکا و همپیمانانش ایجاد کرده بودند، رعب و وحشت را دل دشمنان ایجاد کرده بود اما با به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام، افول سیطره آمریکا و همپیمانانش در منطقه خاورمیانه نزدیک شد و خون پاک این بزرگ مرد، زوال رژیم غاصب صهوینیستی را نیز نزدیک‌تر کرده است.

وی با اشاره به تشییع میلیونی و باشکوه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گفت :  این مراسم تشییع در شهرهای مختلف زنده بودن انقلاب را به رخ جهان کشید، حضور مردم در آیین تشییع پیکر سردار سلیمانی فتنه ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و موجب عقب‌نشینی رییس جمهوری آمریکا شد.

نماینده ولی فقیه در استان  با قدردانی از اقدام شجاع دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل استقرار نیروهای آمریکایی در عراق سیلی محکمی به نمایندگی از ملت ایران به آمریکا بود ، هر چند خون بهای سردار سلیمانی چیزی فراتر از این است، اما گوشزد جدی به دشمنان بود و انتقام خون این سردار رشید اسلام، خروج کامل آمریکا از منطقه است که به یاری خداوند این امر به زودی محقق خواهد شد.

کریمی تبار با اشاره  به اظهارات اخیر رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد، تصریح کرد: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد، در حمله به پایگاه آنان در عراق و بنا به گفته خود کارشناسان نظامی آمریکا که این پایگاه در بالاترین سطح هوشیاری و راداری قرار دارد حتی یک موشک ایران را نتوانستند هدف قرار دهند.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی و شعار مرگ بر آمریکا قدردانی کرد و گفت : مجلس عراق نیز اخراج نظامیان آمریکایی را از این کشور تصویب کرد به طور قطع انتقام سخت در گام دوم تطهیر منطقه از وجود فسادانگیز آمریکا است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز عملیات فتح میمک ۱۹ دی ماه سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: این عملیات در استان ایلام نخستین عملیات آفندی در اوایل دفاع مقدس بود که دشمن بعثی در آن شکست خورد.

وی گفت: این عملیات غرور آفرین و مهم به همت سپاه و ارتش، بسیج عشایر استان ایلام انجام شد که ضربه های کوبنده و سنگین بر ارتش بعث عراق وارد کرد.

وی با گرامیداشت سالروز ۱۹ دی ماه نیز اشاره کرد و گفت:  ۱۹ دی ماه سال ۵۶ یکی از حوادث مهم و سرنوشت ساز در روند انقلاب اسلامی، و در واقع سرآغاز پیروزی نظام و سقوط رژیم طاغوت و  در حقیقت جرقه‌ای برای تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha