• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98102115815
  • خبرنگار : 71234

یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی استعفا دهند و مجازات شوند

مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی استعفا دهند و مجازات شوند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استعفا کمترین کاری است که مقصران حادثه اصابت به هواپیمای اوکراینی باید انجام دهند.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اینکه هواپیمای اوکراینی به دلیل بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: غم جان باختن سرنشینان هواپیمای اوکراینی با تاخیر توأم با پنهان کاری در اعلام دلایل سقوط مضاعف شده است.

وی افزود: آقایان نقش تکنولوژی های مدرن و رسانه های آزاد در راستی آزمایی پیرامون چگونگی سقوط هواپیما را دست کم گرفته اند اما با توجه به جان باختن تعدادی از اتباع کشورهای دیگر، این مسأله بازتاب بین المللی گرفت.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: جوانمردی در پیشگامی برای همدردی با خانواده های قربانیان از طریق استعفا و مجازات افراد ذیربط، کمترین کاری است که باید انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۱:۰۵

فکر کردم مسببینش تا الان از درد وجدان خودکشی کردن

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۴

چه کیفی داری میکنی ایسنا استعفا استعفا راه انداختی! بهتره موقعی که دولت بی تدبیرتون هم خرابکاری میکنه، استعفا استعفا بگی!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۵

احسنت باتوجه به شرایط جنگی ووظعیت قرمزدرشرایط موجودخطای انسانی طبیعی است

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۳۳

اگر از اول راستش را می گفتند قابل قبول بود حالا اعتماد عمومی از بین رفته

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۲:۲۶

سلام مقصران سقوط نباید مجازات شوند . هیچ کجا بابت خطای انسانی ارتش یک کشور را مجازات نمیکند . کسانی که دروغ گفتند باید مجازات شوند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۲

سرباز که بودیم اگر یکی اشتباه میکرد میگفتن تشویق برای یه نفر ولی تنبیه برا همه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۲۱:۱۰

دردنیا این اولین بارنیست که خطای انسانی چنین حوادث غمباری رابوجودمیآورد، پس بایدپذیریم ودرعین حال ازخداوندمتعال علودرجات برای آن عزیزان ازدست رفته وصبرجمیل برای بازماندگان مسئلت نمائیم.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۴:۱۱

دروغی گفته نشده. پنهان‌کاری هم نشده. انقدر مروج گفته‌های اربابتون ماهواره نباشید. در شرایط ویژه جنگی، در شرایطی که اعلام شده بود موشکهایی شلیک شده و‌ هر لحظه ممکنه نزدیک بشن، وقتی رادار تشخیص میده شی با سرعت بالا داره به پایگاه نظامی نزدیک میشه، شما جای اون فرد بودید چه می‌کردید؟ می‌نشستید تماشا می‌کردید؟ اگر هواپیما، موشک از آب در میومد، آیا باز هم همین حرف‌ها رو نمی‌زدید؟