• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102115895
  • خبرنگار : 30054

مبین‌هاست برای خرید سرور مناسب است؟

مبین‌هاست برای خرید سرور مناسب است؟

از جمله نیازمندی‌های کاربران امروزی اینترنت دسترسی به وب‌سایت‌های مختلف و بهره‌مندی از اپلیکشن‌های جدید حوزه فناوری می‌باشد که بازندگی امروز مردم کاملاً همگن‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مبین‌هاست، برای دسترسی به سایت‌ها و نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موبایلی نیاز است تا این موارد روی سرورهای متعددی پیاده‌سازی شوند. در واقع وقتی کاربر به دنبال اتصال و استفاده از یک اپلیکیشن و یا یک وب‌سایت است، تلاش می‌کند تا به‌وسیله مسیرهای ارتباطی اینترنتی به یک سرور که این نرم‌افزار روی آن قرار گرفته و نصب‌ شده است متصل شوند. خرید سرور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران وب‌سایت‌ها، مدیران استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی می‌باشد. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور به حوزه میزبانی و یا هاستینگ مشهور هستند. یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های میزبانی سرور در ایران شرکت داده‌پردازی مبین‌هاست می‌باشد.

آدرس وب‌سایت مبین‌هاست https://www.mobinhost.com/ می‌باشد.

شرکت مبین‌هاست با ارائه سرورهای مختلف از ایران و خارج از ایران به‌صورت پکیج‌ها مشخص سرور مجازی و سرور اختصاصی از سال ۲۰۱۱ میلادی مشغول به فعالیت می‌باشد. مبین‌هاست ازجمله شرکت‌هایی می‌باشد که تخصصا اقدام به ارائه سرور می‌کند و شرایط اجاره سرور را برای کاربران خود فراهم کرده است. از جمله ویژگی‌های قابل‌ ذکر در مبین‌هاست اقدام به ارائه تخصصا هر مدل سرور بسته به نیاز کاربر می‌باشد.

مبین‌هاست با داشتن مرکز داده خصوصی خود توانسته است تعداد زیادی از اپلیکشن‌ها و سرویس‌های پرمخاطب را میزبانی کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت هاستینگ خوب داشتن پشتیبانی فعال و مناسب می‌باشد.

همه پرسنل و کارکنان در mobinhost در تلاش هستند تا بهترین خدمات و پشتیبانی را برای کاربران فراهم کنند. مورد دیگری که برای انتخاب یک سرویس‌دهنده برای تهیه خدمات میزبانی حائز اهمیت می‌باشد، قیمت سرور می‌باشد.

قیمت‌های ارائه‌شده در وب‌سایت ما با توجه به کیفیت بالای خدمات بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. برای تهیه سرویس‌های میزبانی کاربر می‌تواند با مراجعه به سایت اقدام به سفارش سرویس مدنظر خود به‌صورت کاملاً آنلاین نماید. هر کاربر در مبین‌هاست یک ناحیه کاربری شخصی دارد که در این فضا امکان ایجاد درخواست پشتیبانی و همچنین سفارش محصولات و پرداخت صورتحساب‌ها و دسترسی به همه گزارشات مالی و سایر خواهد داشت.

کاربر در این فضا می‌تواند وضعیت سرویس خود را مشاهده کند و هرزمانی مشکلی برای سرویس رخ داد در کوتاه‌ترین زمان بخش فنی را مطلع سازد. از دیگر موارد قابل‌ذکر امکان مراجعه به شرکت مبین هاست برای انعقاد قرارداد برای تهیه سرویس مورد نظر می‌باشد. با توجه به اینکه اکثر سازمان‌ها به دنبال قرارداد رسمی و همچنین داشتن مستندات رسمی مالی هستند می‌توانند برای تهیه سرویس‌های میزبانی با مبین‌هاست همکاری کنند.

سایر اطلاعات مبین‌هاست

آدرس: تهران، بزرگراه چمران؛ خیابان باقر خان، پلاک ۶۴، واحد ۱۳

تلفن پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۰۲۱۷۲۳۰۸

با توجه به اینکه اختلالات و تحریم‌ها در چند ماه اخیر، پیشنهاد می‌کنیم برای انتقال سرور خود از خارج به ایران از خدمات شرکت داده‌پردازی مبین‌هاست استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha