• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98102115962
  • خبرنگار : 50223

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان:

شهادت سردار سلیمانی معادلات دنیا را به هم خواهد زد

شهادت سردار سلیمانی معادلات دنیا را به هم خواهد زد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت سردار سلیمانی نه تنها معادلات منطقه بلکه دنیا را به هم خواهد زد.

حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: اخلاص، پاکی و تقوا از جمله دلایل محبوبیت سردار سلیمانی بوده است. سردار فراجناحی و او را همه گروه‌ها قبول داشتند.

وی اظهارکرد: مردم فهمیدند که در چند سال اخیر در مقابله با گروهک تروریستی داعش بیشتر حضور داست و مردم و نه تنها ایران اسلامی بلکه کشورهای منطقه و دنیا بخش اعظمی از امنیت خود را مدیون سردار سلیمانی می دانند. ریشه گروهک تروریستی داعش با فرماندهی سردار سلیمانی خشکیده شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شاید اگر کشور ما میلیاردها هزینه می کرد برای ایجاد نفرت نسبت به استکبار بخصوص آمریکا محقق نمی شد اما شهادت سردار سلیمانی باعث نفرت شدید مردم نسبت به این کشور شده است و در واقع حیات و شهادت سردار مایه برکت برای اسلام و انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام هاشمی پور تصریح کرد: ترامپ معروف به دیوانگی است و سیاست آمریکایی ها اینست که تمام تلاش خود را برای جلوگرفتن پیشرفت جبهه مقاومت انجام دهند. آمریکا با شهادت سردار سلیمانی بعنوان فرمانده مقاومت فکر می کرد می تواند جلوی این جبهه را بگیر اما با این کار نه تنها نمی تواند جلوی این جبهه را بگیرد بلکه روز به روز پویاتر، مقتدرتر و برنده تر خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا برخلاف سر دادن شعارهای مبارزه با تروریست، خود این کشور ابر تروریست دنیاست.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها معادلات منطقه بلکه دنیا را به هم خواهد زد و خون سردار سلیمانی منجر به پایانی بر حضور آمریکا در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha