• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98102116043
  • خبرنگار : 50339

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

بارش های سنگین در استان شرایط خدمات رسانی به بیماران را با مشکل مواجه کرده است

بارش های سنگین در استان شرایط خدمات رسانی به بیماران را با مشکل مواجه کرده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بارش های سنگین در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، شرایط خدمات رسانی به بیماران احتمالی را با مشکل مواجه کرده است.

دکتر فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بر اثر تخریب و ریزش آوار یک دیوار منزل روستایی در گورچان از توابع بخش مرکزی واقع در ۳۵ کیلومتری خاش یک کودک مصدوم شد.

وی افزود: این حادثه حوالی ساعت 11 صبح امروز شنبه رخ داد که با اعزام فوری پرسنل اورژانش فرد مصدوم  پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی، توسط آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل گردید.


وی بیان کرد: کارکنان اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در شهرهای استان و موقع بارش ها روز پرکاری داشته اند.


راشدی اظهار داشت: رسیدگی به مصدومان دو حادثه تصادف و انتقال مادر باردار به بیمارستان میرجاوه پس از گذر از سیلاب از دیگر اقدامات تکنسین پر تلاش اورژانس از صبح امروز تا کنون است.

ناصح افزود: در حال حاضر بر اثر جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها، راه دسترسی به روستاهای نیکشهر، فنوج و دلگان و نقاط دیگر مسدود است.


وی بیان کرد: در ساعات گذشته سه مادر باردار در نیکشهر برای رسیدن به مراکز درمانی با همکاری نیروهای راهداری و هلال احمر به ناچار از بستر رودخانه عبور داده شدند.


ناصح ادامه داد: با همکاری نیروهای هلال احمر هم یک مادر باردار در مسیر زرآباد کنارک به چاهان نیکشهر از رودخانه عبور داده و به مرکز درمانی منتقل شد.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای اعزام 10 دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای درمانی به حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام آمادگی کرده که به آنها اعلام کرده ایم در حال حاضر تمامی نیروها و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، کاملا آماده هستند و در صورت نیاز به کرمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha