• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98102116099
  • منبع : بوشهر

جای سردار سلیمانی خالی است

جای سردار سلیمانی خالی است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در حالی ۲۵ دیماه در بوشهر برگزار خواهد شد که جای سردار سلیمانی خالی است، لذا از خانواده محترم آن شهید بزرگوار برای حضور در کنگره شهدا دعوت به عمل می آید.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مسیر افتخار ویژه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که میزبان کنگره شهدای بوشهر باشیم، این کنگره یک تفاوتی با سایر کنگره ها دارد و آن این است که جای یکی از سرداران بزرگ اسلام و انقلاب خالی است.

وی بیان کرد: ۱۳ دیماه روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ثبت شد، سردار سلیمانی نامی آشنا برای مبارزه با تحجر و گروه‌های خشونت طلب بود.

دعوت از خانواده شهید سپهبد سلیمانی برای حضور در کنگره شهدای بوشهر

استاندار بوشهر با بیان اینکه در موضوع شهادت سردار سلیمانی، پیوند آمریکا و داعش را شاهد بودیم، تصریح کرد: هر چند این شهادت برای ملت ایران یک حادثه تلخ بود اما ۱۳ دیماه آغازی برای پایداری بیشتر جبهه مقاومت است.

گراوند گفت: کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در حالی ۲۵ دیماه در بوشهر برگزار خواهد شد که جای سردار سلیمانی خالی است، لذا از خانواده محترم آن شهید بزرگوار برای حضور در کنگره شهدا دعوت به عمل می آید.

مقام عالی دولت در استان بوشهر اظهار کرد: دستاوردهای صنایع هسته‌ای نشان از ظرفیت علمی ایران است که هر ایرانی با دیدن آن حس غرور پیدا می‌کند. با توجه به اینکه استان بوشهر میزبان نیروگاه اتمی است، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با همکاری سازمان انرژی اتمی اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای کرده است.

دستاوردهای صنایع هسته‌ای، بازسازی صحنه‌های جنگ تحمیلی و ادوات جنگی

وی ضمن دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای در بوشهر بیان کرد: دستاوردهای صنایع هسته‌ای، بازسازی صحنه‌های جنگ تحمیلی و ادوات جنگی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شناسایی، فرآوری و تولید صنعتی دستاوردهای صنایع هسته‌ای به نمایش گذاشته شده و در استان بوشهر برای اولین بار میزبان همچنین نمایشگاهی هستیم بنابراین دعوت می‌کنم مردم عزیز بوشهر از کارهای صورت گرفته توسط فرزندان دانشمند ایران اسلامی بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای در ادامه ویژه‌ برنامه‌های کنگره سرداران و بیش از ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار شده و شامل ۲۰ غرفه شامل آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در زمینه‌های مختلف، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ، مجتمع‌های سوخت تولیدی نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای تحقیقاتی، ماکت بزرگ از نیروگاه‌ها، ماکت چرخه سوخت و… است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha