• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 98102116153
  • خبرنگار : 90061

ویدئو / سردار حاجی‌زاده: آرزوی مرگ کردم

ویدئو / سردار حاجی‌زاده: آرزوی مرگ کردم

فرمانده هوا و فضا سپاه، با پذیرش همه مسئولیت‌های هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری اوکراینی اعلام کرد : بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۰۵

روح همه عزیزان از دست رفته شاد باشه، لطفا ترتیبی اتخاذ نمایید که این عزیزان شهید اعلام شوند .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۰

آرزو نکن، استعفا کن و محاکمه شو

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۱:۲۰

ادای روشنفکرا رو در نیار

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۱۹

سردار باید بگم بد جوری گل به خودی زدیم. اونم دقیقه 92 و باختیم.در حالی که با دشمن یک یک شده بودیم. الان که دارم اینو می نویسم چشمام پر اشک هست. خدا به داد دل اون داغدیده ها برسه...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۳

نمی خواد آرزوی مرگ کنی، لطفا استعفا بده. اینو که دیگه باید بلد باشی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۵:۲۶

روحانی استعفا داد؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۶:۴۰

واقعا خیلی خرابکاری بود اما بازم دستتون درد نکنه بیخود انکار نکردید بهتره منطقی باشیم _ رفتگان بر نمیگردن اما باید تحریم از پدافند ایران برداشته بشه تا شناسایی بهتر باشه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۰۰:۲۷

ممنون از نظرتون. منم موافقم .حالا که اینامثل دولت مردا نبودند و خطای خودشون رو پذیرفتند باید دیگه سرکوفت نزنیم بهشون.تو 10 ثانیه تصمیم گرفتن

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۷:۴۳

دمتون گرم که مردونه پای خطاتون وایسادید،نه مثل دولتی ها که کی بود کی بود راه میندازن.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۹:۲۸

فقط استعفا میتونه کمی مرحمی به این اتفاق باشه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۹:۴۴

اون موشکهای کروزی که گفتید شلیک شده بود و این هواپیما با اونها اشتباه گرفته شد کجا رفتن؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۰۰:۵۹

سلام، درود بر شرفت كه علاوه بر مقابله با دشمناي قسم خورده بايد جوابگوي بي احتياطي ها و كم فهميهاي داخلم باشي. درود بر شجاعت و دلاوريت. فقط اشكم براي مظلوميت تو و اوناي از وطن دارن دفاع ميكنن دراومده وسلام.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۰۲:۲۸

برای اولین بار جواب دادند که جای شکرش باقی هست. اما یک اطلاع رسانی غلط وجود داشت و اون انداختن تقصیر گردن فرد بود. چرا سپاه از سیستم یک پارچه خاتم الانبیا که قرار بود سیستم پدافند کشور رو کنترل کنه پیروی نمی کنه؟ چرا سپاه اقدام به خرید موشک و استقرار خارج از سیستم کرده؟ این غرور بیجای سپاه برای مردم هزینه داره. قدادگاه پدافند خاتم الانبیا دارای سیستم های پیشرفته هست فقط چون زیر نظر ارتش هست سپاه سرکشی می کنه. اون پهباد را هم این سیستم رهگیری کرد و اختار داد. سپاه سرخود شلیک کرد.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۰:۵۱

سپاه با اینهمه ایثارگری وجانفشاری در همه عرصه های نظامی.اقتصادی.محرومیت زدای کمک رسانی درسیل،زلزله.توان موشکی.تامین امنیت منطقه.دستگیری جاسوسان.اخلال گران ومفسدین اقتصادی .گروههای تروریستی. مرزداری در امنیتی ترین مرزهای کشور.امنیت خلیح فارس.تامین امنیت هوایی با پیشرفته ترین وبروزترین سامانه های دفاعی.‌وحفاظت هواپیمایی. حالا نباید همه اینها بخاطر یک اشتباه انسانی نباید فراموش بشه.باید قدردان باشیم.