• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98102116228
  • خبرنگار : 30105

دبیر ستاد مدیریت بحران زابل:

بیش از 15 تیم امدادی در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند

بیش از 15 تیم امدادی در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد مدیریت بحران فرمانداری ویژه زابل گفت: بیش از 15 تیم امدادی با امکانات و لوازم مورد نیاز در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند و به منظور امداد به موقع و لحظه ای، چادرهای اسکان جهت آماده باش صد درصدشان در نظر گرفته شده است.

مرضیه معین افشار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بارش باران که از شب گذشته در منطقه سیستان شروع به باریدن کرده از ساعات اولیه بامداد بر شدت آن اضافه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال های قبل هنگام بارندگی میزان انباشت آب در خیابان ها و معابر بسیار زیاد بود اما خوشبختانه در سال جاری با پیگیری های انجام شده هم تعداد اکیپ های خدمات رسان افزایش یافته و هم تعداد مناطق آسیب پذیر همچون میدان بسیج و تقاطع بولوار کارگر و بلوار آیت الله بختیاری از قبل شناسایی و دستگاه های امداد رسان در آن مناطق استقرار یافته اند.


وی اضافه کرد: به منظور انتقال آب های انباشته شده در اثر بارندگی در دو نقطه آسیب پذیر همچون میدان بسیج و بلوار جام جم، بیش از 3 کیلومتر لوله گذاری جهت انتقال آبهای سطحی دو ایستگاه پمپاژ، در نظر گرفته شده و برای سایر نقاط شهر و انتقال آب های سطحی نیز بیش از 10 تانکر اختصاص یافته است.


دبیر ستاد مدیریت بحران زابل گفت: از آنجائیکه احتمال بروز خسارت در بارندگی های شدید وجود دارد و باید جهت اسکان خانواده های آسیب دیده محل هایی جهت اسکان از طریق ستاد مدیریت بحران در نظر گرفته شود،بر این اساس سه اردوگاه اسکان موقت نیز در این خصوص در نظر گرفته شده است تا درصورت بروز خسارت، خانواده ها به این محل ها منتقل شوند.


معین افشار گفت: میزان بارندگی در سطح منطقه سیستان تا ساعت 6 و سی دقیقه صبح امروزدر ایستگاه هواشناسی مستقر در فرودگاه زابل 7 میلیمتر، زهک 12 میلیمتر، هیرمند، جزینک، چرک، محمدشاه کرم 9 میلیمتر، هامون 6 و یک دهم میلیمتر، میلک 13 میلیمتر و تیمور آباد 11 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha