• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 98102116267
  • خبرنگار : 71424

امکان مشاهده علت عدم تعلق بسته معیشتی فراهم شد

امکان مشاهده علت عدم تعلق بسته معیشتی فراهم شد

امکان مشاهده عدم برخورداری از بسته حمایت معیشتی برای برخی از متقاضیان این بسته از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir فراهم و افراد می‌توانند علت نگرفتن بسته معیشتی را مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان بسته معیشتی می‌توانند جهت مشاهده نتیجه بررسی و علت عدم برخورداری از بسته به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

در ادامه نمونه‌ای از نحوه نمایش اطلاعات یک خانوار چهارنفره به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس آنچه در سایت حمایتی مشاهده می‌شود، برای هر سرپرست خانوار شناسه‌ای اقتصادی ـ اجتماعی ایجاد و نتیجه بررسی اطلاعات مالی و دارائی خانوار ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، این در حالیست که درخواست برخی از متقاضیان نیز همچنان در نوبت بررسی قرار دارد و طبق پیامی که در سایت نمایش داده می‌شود باید کماکان منتظر دریافت پیامک برای مراجعه به سایت تا پایان دی ماه باشند.

چندی پیش حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی اعلام کرده بود که از شش میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست ثبت شده در کددستوری #۶۳۶۹*، در مجموع سه میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر شرایط بررسی اطلاعات مالی شان را از سوی دولت پذیرفتند که اطلاعات آنها به صورت سیستمی بررسی شد.

وی همچنین گفته بود: در مجموع بنا به شرایط و شاخص‌هایی چون سفرخارجی، ملک، خودرو، شغل و .... که از قبل اعلام کرده بودیم، تعداد یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۱ نفر در قالب ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار مشمول دریافت بسته شدند و به فهرست ما اضافه شدند. برای این افراد پیامک ارسال کردیم؛ در این پیامک آمده بود که «خانوار شما مشمول بسته حمایت معیشتی شده و دومرحله به صورت یکجا در تاریخ ۱۰ دی ماه به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز می‌شود؛ همچنین در این پیامک مبلغ به ریال و بانک عامل نیز قید شده بود».

میرزایی پیش از این نیز با بیان اینکه مابقی، دو میلیون و ۶۵۱ هزار نفر هستند که شرایط برخورداری از بسته را ندارند گفته بود: به زودی به آنها اطلاع رسانی می‌کنیم که وارد سایت شوند و علت عدم برخورداری از بسته را ببینند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۶:۵۹

سلام. دو ماهه سرپرست خانوار شدم. اسمم هنوز تو خانواده ی قبلی هستش. تو سایت میخوام ثبتنام کنم نمیشه. خودم هم تازه ازدواج کردم و دانشجو هستم. به مسیولین بگین پیگیری کنن.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۷:۱۲

شیوه واریزی و برداشت در ماه بسیار ناعادلانه و پر خطا است

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۷

ب من تعلق نگرفته

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۸:۱۸

باسلام وخسته نباشیدمن یک کارگرهستم به من بسته ندادن اعتراض دادم گفتن به خاطرخودروی تندربهشماتعلق نمیگیردناخواسته گزینه بازبینی،وزدم حالامیخوان یارانه ام هم قطع کنن ازاقای میرزایی عاجزانه تقاضا دارم. گزینه لغوبازبینی وتوسایت بزنن که لااقل ماقشرکارگریارانه مون قطع نشه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۸:۳۳

سلام ببخشید من هرماه در سامانه سبد نام میکنم ولی هیچ نتیجی نمی گیرم شما بگین من چی کار کنم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۱۹:۱۲

اگ بحث خونه داشتن ک اکثرکسایی ک معشیتی رومیگیرن خونه دارنفقط ب ما تعلق نمیگیره

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۲۰:۴۰

دلیلش رو از کجا مشاهده کنم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۱ ۲۲:۲۸

ما یک خانواده 4نفره ایم ولی فقط اسم شوهرم و پسرکوچکم جزء خانوار قرارگرفته و من و پسر دیگه ام جزء خانوار محسوب نشدیم موندیم این اطلاعات ناقص رو از کجا آوردن

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۵

با سلام ما سهام عدالت نداریم . یارانه مونم ک با این مخارج کفاف یه هفته شیر خشک و یه بسته پوشک برا بچه م میشه ... بقیه مخارج پای خودمونه ... با وضعیت گرونی مستاجر ... دیگه ما چ رفاهی داریم ک بسته معیشت هم بهمون تعلق نمیگیره با شغل کارگری ... تورو خدا انصاف داشته باشد ... حق و ناحق نکنید.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۲:۰۸

سلام ما یک ماه پیش ثبت نام کردیم ولی جوابی نیومده

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۶

با سلا م مبلغ اجاره مغازه پدر پیرم به حساب من واریز میشه و برای انها هزینه می کنم جز درامد من نیست چگونه می توانم اعتراض کنم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۱۳:۵۲

مسخره بازیه بخدا.دوماهه اسمم ازخانواده پدرم جداشده یارانه برام واریزمیشه الان دلیل قطع بسته پدرم رو من رونوشتن.منم قبل از معیشتی یارانه جداکردم.اگر واقعا دزدی نیست چیه؟!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۲ ۲۳:۳۹

سلام من دوباراعتراض کردم که چراجزومعشیتی نیستم اماجواب ندادین بی زحمت بهم خبربدین ممنون اززحمات شما

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۲:۲۰

سلام همسر من زیر ۳ ملیون درامدش .به خاطر صندق قرعه کشی که ماهانه انجام میدم.معشیتی به ما تعلق نگرفته .پول تو حساب هر ماه برای یک نفر .