• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98102216545
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان اعلام کرد:

مردم باید از نتایج برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی مطلع شوند

مردم باید از نتایج برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی مطلع شوند

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: رضایت مردم در مبارزه با فساد است و باید مردم را از نتایج برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی مطلع کنیم.

مترقب در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری استان کردستان اظهار کرد: ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی، ایجاد فضای سالم رقابتی و امن، مشارکت حداکثری و برخورد با جرایم انتخاباتی از جمله راهبردهای  قوه قضاییه در تشکیل ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیان کرد: شهادت شهید سلیمانی برکات عظیمی برای انقلاب اسلامی داشت و سیل خروشان مردم انقلابی در مراسم تشییع ایشان بیانگر عظمت وجود پربرکت این شهید والامقام بود و سبب اتحاد وهمدلی هرچه بیشتر مردم ایران اسلامی شد.

مترقب افزود: به فضل خداوند متعال استمرار سیل توفنده و انقلابی ملت های مسلمان منطقه موجبات حذف لکه ننگ آمریکا و اسرائیل از منطقه و جهان اسلامی را فراهم خواهد آورد.

وی ادامه داد: آمریکا با اتحاد و همدلی به وجود آمده میان مردم، شاهد برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  اینکه گزارشات ارسالی به دبیرخانه جرایم تخلفات انتخاباتی دادگستری استان باید مستدل و مستند باشد، عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون تخلفی به دادگستری گزارش نشده است و لکن در صورت اعلام تخلف توسط اعضاء این ستاد، باید این گزارشات مستند و قابل ارائه به قاضی باشد تا بتوان بر اساس آن حکم صادر کرد.

مترقب همچنین اضافه کرد: رضایت مردم در مبارزه با فساد است و باید از نتایج برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی مردم را مطلع کنیم.

همچنین در این جلسه رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان و دبیر این جلسه گفت: هیچکدام از کاندیداها حق شرکت در هیچ گونه برنامه تبلیغی در صداوسیما را ندارند و افراد تایید صلاحیت شده باید در جهت تامین سلامت انتخابات بکوشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha