• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102216773
  • خبرنگار : 30054

چرا تحصیل در استرالیا

چرا تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا یکی از سه گزینه برتر برای علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور است. اما آیا این مسئله صرفاً یک تیتر خبری است؟ خیر افزایش دانشجویان بین‌المللی مشغول به تحصیل در استرالیا خود گواه بر این مدعاست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه راد، در حال حاضر استرالیا پس از آمریکا و انگلیس سومین کشور از نظر تعداد دانشجویان بین‌المللی است؛ اما چرا علاقه‌مندی به تحصیل در استرالیا به این سرعت در حال افزایش است؟

در ادامه به دلایل افزایش این علاقه‌مندی خواهیم پرداخت.

دانشگاه‌های استرالیا

آیا عبارت گروه هشت به گوش شما خورده است؟ گروه هشت‌ به‌ هشت دانشگاه برتر و تحقیقاتی استرالیا گفته می‌شود. از این هشت دانشگاه، تعداد هفت دانشگاه در رده‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان توسط مؤسسات تایمز و QS، در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

این دانشگاه‌ها عبارت‌اند از:

دانشگاه ملبورن، دانشگاه ملی استرالیا (ANU)، دانشگاه سیدنی، دانشگاه UNSW، دانشگاه موناش، دانشگاه کوئیزلند، دانشگاه استرالیا غربی و دانشگاه آدلاید.

بنابراین، وجود این دانشگاه‌ها و سایر دانشگاه‌های دیگر استرالیا خود یکی از عوامل افزایش علاقه‌مندی تحصیل دراسترالیا به حساب می‌آید.

ویزای تحصیلی استرالیا

یکی از مزایای ویزای تحصیلی استرالیا برای دانشحویان بین‌المللی، اجازه کار همزمان با تحصیل در استرالیا با مدت مشخص است. از مزیت‌های دیگر ویزای تحصیلی استرالیا برای دارندگان آن، امکان بهره‌مندی از بیمه‌های خاص است. این امکان، مزیت بسیار بالایی برای علاقه‌مندان به اخذ ویزای استرالیا و سفر در این کشور است.

با توجه به موارد یادشده مزایای ویزای تحصیلی استرالیا نیز یکی از دلایل افزایش این علاقه‌مندی است.

هزینه تحصیلی در استرالیا

تحصیل در کشورهای انگلیسی‌زبان مسلماً اولین اولویت دانشجویان خواهان ادامه تحصیل در خارج از کشور است. هزینه تحصیل در استرالیا به‌عنوان یک کشور انگلیسی‌زبان نسبت به دو رقیب اصلی خود یعنی آمریکا و انگلستان، تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای دارد. از طرف دیگر اجازه کار حین تحصیل در استرالیا به پوشش بخشی از هزینه‌های تحصیل در ای ن کشور کمک کرده و آن‌ها را کاهش می‌دهد.

پس هزینه تحصیل در استرالیا نیز از عوامل افزایش این علاقه‌مندی به شمار می آید.

 این‌ها تنها بخشی از عوامل افزایش علاقه‌مندی افراد برای تحصیل در این کشور می‌باشد.

جهت مشاهده متن‌ها در این حوزه یعنی تحصیل در استرالیا به‌صورت کامل به بخش مربوطه در وب‌سایت موسسه اعزام دانشجو راهیان آبی دانش (گروه راد) مراجعه فرمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha